Borsten 's avonds minder vol?? En buik ook niet altijd even hard??

Hoi meiden,

dit is mijn 2e zw. En toch baart het bovenstaande (onderwerp) me zorgen.
Dat had ik volgens mij bij Dylano helemaal niet.
Nu weet ik dat de ene zw. de andere niet is, maar toch...
We hebben met 11w 1d een mooie echo gehad hoor, daar niet van.
Ik heb met 6w 1d ookal een echo gehad, omdat ik helemaal over mn toeren was, omdat het niet goed voelde. De echo liet ons hartactie zien. Echt een pak van ons hart. Dus om nu weer naar de VK te bellen?? Ik moet nog 2wk wachten voor ik weer naar de VK kan, en dan eindelijk het hartje kan horen. Duurt erg lang hé?!
We willen wel een AngelSound gaan halen, maar dat laat de portemonnee op het moment ff niet toe... Dus dat wordt waarschijnlijk volgende maand...
Komt dit bekend voor meiden??

Liefs Debby.

He Debby, zoals je al zegt "de ene zwangerschap is de andere niet", kop op hoor!!.

Dat je nu 's avonds niet altijd een harde buik hebt zegt naar mijn idee helemaal niets hoor. Het zaakje bestaat nu alleen nog maar uit darmen en andere organen die opnieuw een plekje moeten zoeken. Dat je buik de ene keer hard is en de andere keer niet kan te maken hebben met lucht in je darmen of volle darmen. Daardoor kan het zijn dat je sneller vol zit en dus een mega buik hebt. De andere keer is dit weer omgekeerd. Ik heb precies hetzelfde, had dat met mijn zoon ook. Niets om je zorgen te maken. Straks als je baarmoeder echt goed boven je schaambeen uitkomt, voel je vanzelf het verschil wel ... maar dat zul je zelf denk ik ook wel weten van je 1e zwangerschap.
Harde borsten heb ik zelf niet. Ik was met mijn zoon enorm aangekomen en was 3  cupmaten groter!!! Na de borstvoeding hield ik halflege zakjes over, ha ha ha vreselijk. Nu ben ik weer 2 cupmaten groter maar ze zijn nog steeds helemaal slap hoor. Niets stevigs of hards aan (helaas zou ik bijna zeggen ).

Heb vertrouwen in je eigen lijf. Als je je goed voelt is het gewoon goed. Pfff ik hoor het mezelf zeggen, ha ha ha. Ik ben  ook vreselijk onzeker hoor en wil continu bevestiging.  
Maar probeer me wel steeds te beseffen dat het hele lichaam  aan het hergroeperen is. Maak je niet te gek hoor door alles wat je leest op het net!!

Ik had met mijn zoon trouwens ook een angelsound, die heb ik halverwege de zwangerschap gewoon in de prullenbak gegooid , wilde hem niet eens weggeven of verkopen. Wat een k...ding zeg ... een hoop gekraak en weinig hartslag.  Dat is nou echt iets om   bij te worden!

Succes en vertrouw op je eigen gevoel en niet op die enge verhalen.

Liefs,
Gwenne  

Hey Gwenne,

zo eigenwijs dat ik ben  heb ik toch zo'n Angelsound gekocht. Mijn vriend wou er dolgraag 1tje omdat hij niet mee kan naar de VK om het hartje te horen. En dat is voor een vader net zo bijzonder toch??
Maar nu komt ie... Ik ben dus 13w 1d in verwachting. Heb hem gelijk uitgeprobreerd, en kraken doet ie bij mij niet, alleen als ik hem verschuif zeg maar. Maar ik hoor geen hartje... Mn darmen heb ik al wel gehoord.
Nu mijn vraag: Wanneer heb jij voor de 1e x hartslag gehoord van je kindje?? En ik ben niet de dunste van mezelf, dus daar zou het zeker ook mee te maken kunnen hebben??
En ik had het wel geweten hoor meis, als ik er niet tevreden over was... Dan had ik echt teruggebracht naar de winkel waar ik hem gehaald had. Ze zijn duur genoeg toch?? En er zit een jaar garantie op, dus dan had ik het zeker gedaan. Maar die keus maakt ieder voor zichzelf.

Heb je antw. op mijn vragen??

Ga er hier ook nog een topic over plaatsen...

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Had ook al op het topic gereageerd zie nu de vraag of het ermee te maken kan hebben dat je niet de dunste bent, zelf ben ik redelijk slank (of was, nu al een buikje haha), maar een nicht van mijn man is ook niet de dunste en daar konden ze het hartje pas bij de 3e keer horen, de vk zei dat dat kwam omdat ze een vetlaagje heeft.
Nu is zoals ik vertelde de apparatuur bij de verloskundige toch heel wat sterker dan de angelsound, dus het zou ermee te maken kunnen hebben. Hoe heb je geluisterd? alleen of met je man, ik ben op mijn rug gaan liggen en mijn man heeft met het apparaatje het hartje gezocht.

liefs Daan

Hey meid,

ik ben gaan liggen, en heb eerst zelf geluisterd. Net mijn ma nog ff, en die dacht iets te horen, maar is er niet zeker van.
Ik denk ook wel dat het met mijn slankheid te maken heeft

Liefs Debby.

Hoi  Debby, is toch alleen maar leuk om ermee bezig te zijn. Wees jij nou maar lekker eigenwijs  en luister alleen naar jezelf en je eigen lijf.

Ik had de angelsound al heel vroeg gekocht en moet zeggen  dat ik gedurende de gehele zwangerschap geen hartje heb gehoord !
De VK destijds daarintegen had het hartje al rond de 10 a 11 weken. En dat terwijl ik ook echt wel een redelijke vetlaag heb.
Dat apparaat bij de VK is professioneel en krachtiger, ik kan me voorstellen, dat bij een goedwerkende angelsound,  het hartje te horen is als je baarmoeder echt wel flink boven je schaambeen uitkomt.

En tja ik had dat ding natuurlijk gewoon terug kunnen brengen maar was na die maanden van proberen en zweten zo nijdig dat ik hem echt via de stenen muur zo de prullenbak in heb gesmeten. Dat luchte echt wel op.
Deze zwangerschap loop ik bij de gyn en kan ik elke keer uitkijken naar een echo! Gelukkig niet meer hoeven wachten totdat ze wat horen ... maar gewoon lekker kijken. succes verzekerd (als alles goed gaat natuurlijk).

Succes !!
Gwenne

Ik heb ook geen last meer van grotere/pijnlijke borsten en heb alleen af en toe nog klein steekje hier en daar. Spannend allemaal, zou t mis (zijn ge)gaan? Ga er van uit van niet maar maak me wel tikkie zorgen.... Ben nu 9 weken en 4 dagen, over een week pas echo, morgen naar VK.
Zal blij zijn als t allemaal goed is en de wereld het mag weten, vind dit zoooo tegenstrijdig; mond houden etc!

groetjes Jannie

Terug
Bovenaan