borsten en andere kwaaltjes...

Hey meiden,

Ik ben nu 18wk + en krijg nu het ene 'kwaaltje' na de andere die ik bij de vorige zwangerschappen pas tegen het einde kreeg...
Ik krijg regelmatig harde buiken die best pijnlijk zijn en vandaag kreeg ik opeens onwijze jeuk aan mijn borsten en dan vooral mijn tepels... Nou blijkt er nu al vocht uit te komen als ik erin knijp..
Deze hele zwangerschap lijkt wel in sneltreinvaart te gaan (behalve dan de tijd, die gaat in gewoon tempo door). Misschien komt het wel omdat je lichaam bij een volgende zwangerschap al weet wat te doen...

Ervaren andere dit ook zo? Hebben jullie ook last van deze of andere kwaaltjes?

Liefs,

hoi,

ik ben ook 18+
ik heb eerder last gekregen van mijn bekken. ik merk ook dat mijn buik sneller dikker is geworden dan bij de eerste en dat ik niet lekker meer kan liggen s'nachts. ook moet ik s'nachts een keer of 3 plassen, heel irritant,

gelukkig zitten we bijna op de helft...

liefs

Ik ben morgen 21wkn van ons eerste kindje en het valt me nu meestal mee. Heb wel een paar weken last gehad van bandenpijn, waarna mijn buik flink ging groeien.

hier ook 3de zwangerschap. en bij deze heb ik ook veel last van.
en dat zijn vooral mijn borsten ook zo een jeuk elke dag ook aan de tepels maar bij mij komt er geen melk uit.
ik ga voor ik het bed in stap ff mijn borstel masseren ff de jeuk weg halen haha.
maar ooo wee als er iemand er aan komt haha dat is gewoon echt gevoelig en soms ook best pijnelijk.

veder ben ik snel moe van het werk.

groetjes

Hier geen jeuk. Als je echt veel last hebt en plok overal, dan moet je t even zeggen bij de vk.zou kunnen dat je galblaas niet goed werkt.

Heb wel last van mn banden, soms ook harde buiken. En spataders.. Brrrr vreselijk. Naast dat t ook echt pijn doet, ziet t er ook niet uit. Gelukkig ist winter!

Hahahaha: lekker ff zo klagen he dames ;-) Eerst klagen als we zwanger willen worden en dan klagen als we zwanger zijn! Maar het lucht wel lekker op!!! En we zitten allemaal alweer rond de helft!!! Dan te bedenken die eerste weken die zooooooo lang leken te duren! Nu gaat het dan toch weer snel (maar niet snel genoeg tot volgende week 5-12, dan EINDELIJK mijn 20wk echo)! Weet nog van mijn vorige zwangerschappen dat het tweede tremester voorbij vliegt en het laatste weer voorbij lijkt te kruipen... Annyway: nog genoeg weken de tijd om lekker bij elkaar te klagen over kwaaltjes en de tijd ;-)

Liefs,

Terug
Bovenaan