Borsten en tepels

Ik heb een vraag, is het zo dat je borsten in het begin van de zwangerschap altijd veranderen of kan het ook pas later komen? Ik bedoel dan het verkleuren van je tepels, het steviger worden van je borsten, meer "bobbeltjes" enz.

Ik hoop dat iemand dit weet, ik vind het zo moeilijk om alles te beoordelen, ik zie alleen wat ik wil zien en mijn tepelhoven zijn altijd al vrij donker.

groetjes
 
Hoi anoniem,

Ik weet dus net 2 uur dat ik zwanger ben. Mijn borsten zijn echt gevoelig (de douchekop er op houden is niet echt prettig)en er zitten inderdaad kleine bultjes op. Mijn tepels zijn juist veel zachter. Niet echt groter kan ik zeggen. Verder heb ik ook harde ontlasting en echt donkerbruin van kleur (sorry een beetje onsmakelijk he)! Ik hoop ook voor je op gauw goed nieuws...

Liefs Lieke
 
hoi anoniem,het verschilt nogal per persoon.maar meestal is dit wel een teken van een zwangerschap er zijn ook vrouwen die last van hun borsten krijgen als hun men er aan komt .dus succes je kent je eigen lichaam het beste.groetjes anoniem
 
Toen ik zwanger was van onze zoon. Werden mijn borsten pas met 7 weken groter. Mijn tepelhof werd niet donkerder. Tot de dag van bevallen niet. Wel werden de vaatjes op mijn borsten veel duidelijker.

Maar bij iedereen is het anders.

Liefs Tatjana
 
Hoi,

Toen ik zwanger was van mijn eerste kindje, werden mijn borsten pas helemaal op het eind groter, en mijn tepels donkerder. Die vaatjes kwamen ook bij mij al eerder.

 
Terug
Bovenaan