Borsten na iui

Hoi
Ik heb afgelopen maandag iui gehad en dinsdagochtend was sowieso mijn eisprong
Ik mag de 15e testen
Nu heb ik normaal gesproken vlak na de eisprong, na 1 a 2 dagen meteen meer gespannen borsten die met de dag pijnlijker worden, ik voel er dan een soort grotere vulling komen waar het normaal soepel is
Nu na 4 dagen nog steeds niks
Ik weet dat symptomen verschillend zijn en het neerkomt op geduld maar ik vroeg me toch af, zijn er meer vrouwen die het idee hadden dat het raak was doordat de borsten later reageerden.. en die daadwerkelijk zwanger waren?
Groetjes

Ik had normaal altijd pijn aan mijn borsten en krampen. Bij de IUI’s kwam mijn menstruatie na 9 dagen vaak weer op gang. De keer dat de IUI raak was, heb ik juist totaal geen klachten gehad. De 13e dag na de IUI heb ik getest, en het was raak!

Maar, iedere persoon is anders en iedere cyclus is anders. Wat mij hielp was om juist niet te gaan zoeken naar mogelijke signalen van een zwangerschap (en na dik 3 jaar proberen is dat lastig) maar zo bewaarde ik voor mezelf wel de rust. De keer dat ik alles losgelaten heb, was ook de keer dat het raak was ? En nu bijna 30wkn verder.

Succes!!

Terug
Bovenaan