Borsten na ovulatie

<p style="text-align: center;">Hoi, ik vroeg mij af of er vrouwen zijn die normaal gesproken meteen na de ovulatie opgezette borsten hebben/ hadden tot de ongesteldheid, maar toen ze zwanger waren dit pas later kwam? Komt het dan bijv. pas na de innestelling? Ik heb getempt en geloof ik mijn ovulatie gehad op de 15e en ben gewend om binnen 2 dagen meteen pijnlijke borsten te hebben. Kan dit afwijken wanneer je zou zijn bevrucht? Ook had ik vandaag een behoorlijk grote doorzichtige sliert  (sorry) die erg dik en rekbaar was en behoorlijk veel steken en gerommel in mijn buik. </p>

Ik heb dit dus nu ook. Normaal gesproken na ovulatie heel gevoelige borsten en dan gaat het weer weg en dan weer 1/2 dagen voor nod. Nu heb ik ook geen last hiervan gehad en zit nu 9 dpo. Ik vroeg het me inderdaad ook af of dat dan een ‘teken’ kan zijn. Heb ook hier en daar last gehad van krampjes de laatste dagen.
Hopelijk snel goed nieuws voor ons!

Poeh, hoe het precies hoort of wat de wetenschap zegt weet ik eigenlijk niet. Maar ik weet na bijna 2 jaar nu wel dat mijn borsten een soort van toverallen zijn.
Voorheen had ik altijd hele gespannen borsten een week voor nod. Zo erg dat ik ze vast moest houden als ik een trap af liep. Maar toen ik er wat meer op ging letten deden ze ineens geen pijn meer. Of maar heel kort. Of alleen 1 kant. Of alleen mijn tepel. Of ineens een hele cyclus lang.. 
Het zou een teken kunnen zijn, als er ineens iets anders is dan normaal. Maar het kan ook horen bij het graag zwanger willen worden. Nog even spannend dus! Wanneer is je / jullie nod? Dan duim ik gezellig mee! 

Ik heb dus precies hetzelfde normaal gesproken, dat ik ze moet vasthouden, bijna om te huilen gewoon. Nu helemaal niks en mijn nod is 'al' de 30e. Alleen steeds buikpijn. Ik ben er idd best mee bezig en je weet nooit wat dat met je lichaam doet. Maar hoop het ook !

Mijn nod is de 25e dat is zaterdag dus al. Ik ben dit ook niet gewend hoe het nu gaat. Ik ben er ook wel veel mee bezig maar iedere maand voel me denk ik andere dingen dan nu. Ik ga nog steeds nergens van uit tot zondag of maandag. Ook heel raar maar zaterdag naar een feest geweest en iets zei me dat ik niet moest drinken. We zullen het moeten afwachten

Terug
Bovenaan