borsten niet meer pijnlijk

hee meiden,

ik ben nu ruim 15 week zwanger en vorige week dat aardig last van me borsten maar nu vandaag helemaal niet meer...vreemd toch? of hebben jullie dit ook of gehad?
ben sowieso deze 2e zwangerschap onzekerder dan bij de 1e. net alsof je weet wat er mis kan gaan ofzo heel vreemd...
hoop dat ik de baby gauw ga voelen, dan ben je toch weer wat meer gerustgesteld...vind nu de tijd tussen de controle bij vk zo lang pffff
sorry moest ff van me afschrijven....;)

Liefs

hoi naomi

mijn borsten doen nu wel minder pijn maar heb wel veel pijn aan mijn tepels die blijven echt heel erg gevoelig.

en dit is ook mijn 2e zwangerschap en ik ben nu ook veel onzekerder dan bij de eerste
bij de vorige wist ik niet wat er allemaal kon verwachten en liet ik alles over mijn heen komen.
maar nu niet
dindsdag moet ik weer naar de verloskundige hopen dat zij mijn gerust kan stellen.

ook hier is de ergste gevoeligheid nu weer weg hoor. Alleen als ik 's avonds mijn bh uit doe, dan voelen ze even soort opgelucht, dus idd een heel normaal verschijnsel, dus je lekker geen zorgen maken hoor
Met ruim 15 weken mag je nu er echt wel op vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen
xxx

Hoi Neomi
Ik volg je nog wel hoor! Alles goed met je? Ik was ook zo onzeker toen heb ik zo'n apparaatje bij de kijkshop gekocht en als ik twijfelde ging ik op bed liggen en kon ik de kleine altijd horen en dan was ik zooo gerustgesteld. Dat hielp me enorm ook aan het einde van de zw als je de baby wat minder vaak voelt! Zo'n dopler is het nou echt perfect!
Succes
Lies

Mijn borsten zijn niet super gevoelig geweest, maar ik ben nu ook zwanger van de 2e. Ik heb alleen wat last van mijn borsten wanneer ik 's avonds mijn bh uit doe. Verder valt het erg mee.

Terug
Bovenaan