Borsten soms niet gevoelig

Hoi dames, ben nu 8 weken zwanger en heb gisteren een echo gehad. Daarop was een kloppend hartje te zien (GELUKKIG). Heb 5 maanden geleden een miskraam gehad, dus ik ben heel blij. Maar ik kan wel merken dat ik last heb van hormonen, want vanavond waren mijn borsten veel minder tot nauwelijks gevoelig en ik schiet meteen in de stress. Is het normaal dat je soms een dagje hebt dat je je borsten niet zo voelt? Vorige week voelde ik ze ook niet zo erg en naar mate de week vorderde werden ze steeds gevoeliger en nu ineens weer eventjes niet. Pfff... Blijft dat zo gedurende de zwangerschap? Wie herkent dit en stelt met gerust?
 
Ik ben nu ongeveer 6,5 week zwanger van de 2e en heb vandaag voor het eerst geen buikpijn. Ik heb voor de eerste ook een miskraam gehad en hou me constant voor dat mocht het misgaan en mocht ik geen kinderen meer kunnen krijgen heb ik er in ieder geval eentje! Ben me er heel erg van bewust hoeveel geluk ik heb.
Maar vandaag had ik ook voor het eerst geen buikpijn en dat dringt nu pas tot me door! Ook in de stress natuurlijk. Maar nee, ik kan je niet geruststellen, alleen dat het niet vreemd is dat je de ene dag meer pijn hebt dan de ander. Het enige wat we kunnen doen is afwachten en de kans dat het in jouw geval goed blijft gaan is 95%!!!
Succes!!!!
sorry voor mijn vage verhaal zit met een doodziek kind en dat doet mijn hormonen geen goed:-(
 
Hoi,

Maak je niet ongerust, het is heel normaal dat je borsten af en toe minder gevoelig zijn. Ik ben nu 12 weken zwanger en ik had vooral in de 6de week heel gevoelige borsten, maar daarna werd dat minder en dat is zo gebleven.
Succes!
groetjes Heidi
 
ja ik had dat ook zit nu inmiddels in week 18 en mijn borsten zijn wel groot!!!!!!! haha maar niet zo gevoelig pfffffffff gelukkig want mijn man mocht er niet aankomen inmiddels wel.
dus het verschilt gewoon per keer ik heb nu soms het gevoel ben ik wel zwanger afgezien de moeheid en de hormonen en het dikker worden blijf je onzeker en heb inmiddels 2 keer het hartje gehoord en 2 een mooie echo gehad dus tja gewoon genieten maarja makkelijker gezegd dan gedaan ik kan het weten..
liefs mij
 
Het is heel normaal dat de gevoeligheid weer af neemt na een aantal weken. Straks op het laatst kan het weer terugkomen. (echt iets om je nu al op te verheugen!) Allemaal een fijne zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan