Borsten vraagje..

Hallo Zwangere Dames,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Ik zit in de laatste wachtdagen na mn 1e IUI en de verwachtingen zijn hoog... Dus ik hoop me deze week bij jullie te mogen aansluiten :D (NOD 13 juli)
Nu een vraagje.. Nou heb ik altijd wel wat last van mn borsten rond NOD. Maar nu heb ik zeg maar als ik mijn bh uittrek 's avonds best last van mijn borsten, ze zijn dan zwaar en pijnlijk.. Dit herken ik niet van afgelopen 2 jaar. Maar ja heb in die tijd wel verder alle andere zwangerschapskwaaltjes gehad en geen zwangerschap dus ja.
Maar goed herkennen jullie dit???

Alvast bedankt...

PrinsesL

Hoi,

Spannend meid, wat duurt dat wachten toch lang hè?

Bij mijn eerste zwangerschap ( oh wat klinkt dit raar, hihihi) had ik ook zware en gevoelige borsten en nu niet, terwijl ik de laatste maanden iedere keer zere borsten had en wel ongesteld werd. Er is gewoon geen lijn op te trekken.

Ik hoop je hier morgen weer te spreken.

Succes hoor

Spannend zeg!!! Morgen je nod!! Nog geen red devils in aantocht? Ik hoop dat het raak is meid!

Wat betreft je borsten..ik heb zelf geen last van mijn borsten, alleen zeer gevoelige tepels. (staan de hele dag fier rechtop hihi) Maar mijn vriendin, die nu ook zwanger is van de 2e en ook 6 weken is, heeft dit dus wel. Bij haar vorige zwangerschap en nu weer. Pijnlijke borsten die enorm groeien en als ze 's avonds haar bh uitdoet zijn ze erg zwaar en vol. Dus ja, het kan wijzen op een evt zwangerschap. Maar hou er rekening mee dat het ook een naderende ongi kan zijn! Al hoop ik natuurlijk van niet!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan