Borsten vraagje

Hallo, ik heb sinds vandaag geen pijn meer in m'n borsten. Ik ben nu 10 weken en vroeg me af of dat zo snel kan, ik heb namelijk verder geen zwangerschapskwaaltjes. Het maakt me dus een beetje onzeker dat het zo plots weg is.

Hebben jullie hier ervaring mee?

X Iris
 
Bij mij was het erg wisselend. De ene dag wel klachten en dan weer een paar dagen niet. Het ene uur wel en het andere niet. Meestal gaan die pijnlijke borsten rond 9/10 weken over, het lijkt me dus normaal. Het kan ook best zijn dat je morgen wel weer last krijgt of over een week ineens weer. Klachten kunnen dagelijks verschillen en zeker als je richting die 3 maandengrens gaat, gaan klachten verdwijnen. Je lichaam past zich dan goed aan.
 
Wat grappig dat jij dit vraagt, was mezelf net hetzelfde aan het afvragen. Zit nu op 9 weken en 1 dag en de pijn lijkt idd af te nemen. Naar wat ik bij jou lees en de reacties op jou vraag, zal het dus normaal zijn!

X Suzanne

P.S.: wees blij dat je verder geen kwaaltjes hebt: de hele dag misselijk is geen pretje...
 
Bedankt voor jullie reacties.

Ik ben ook zeker blij dat ik verder geen kwaaltjes heb hoor, hoe vervelend het ook is als je ze wel hebt, je hebt dan wel meer bevestiging dat je echt zwanger bent.

X Iris
 
Ook ik heb af en aan pijn aan mijn borsten en ik ben inmiddels al 32 weken zwanger. Komt en gaat dus.
Bij mijn oudste jeukten ze steeds heel erg, dat heb ik nu niet meer.
 
Bij mij verschilt dit nog steeds per dag en ik ben nu 22 weken zwanger. In het begin (voordat ik 10 weken was) had ik wel meer en vaker pijn in mijn borsten dan nu als ik er last van heb. Maar ik heb nog steeds af en toe pijnlijke borsten en soms jeukende borsten. Ik denk niet dat het heel erg veel zegt, net als de andere zwangerschapskwaaltjes. Iedere zwangerschap is anders en ieder mens is ook anders, dat jij geen kwaaltjes hebt betekend niet meteen dat er iets mis is met jou of je kindje :)
Een vriendin van mij heeft bijvoorbeeld in de eerste 3 maanden alleen maar liggen overgeven, terwijl ik hier helemaal geen last van heb gehad.
 
Terug
Bovenaan