borsten

dag allemaal,ik heb al een paar dagen erg last van me buik,een sooort ongi pijn,en dan wisselt het weer naar het midden van me buik,ben ook erg opgezet,nu is me vandaag opgevallen dat rondom me tepels het donkerder is,me tepels lijken ook wel wat groter
af en toe heel soms doen me tepels pijn voornamelijk me linkerkant,maar ben niet echt misselijk ja heel soms een vlaagje hebben somige van jullie daar ook last van?zaterdag moet ik ongi worden.gr anoniem
 
jah, ik heb hier idd ook last van, last van steken af en toe, die ook naar het midden trekken, en idd met vlagen jah ! van me borsten heb ik echter nog geen last..lees ook zwanger? en geef alsjeblieft reactie
 
hahahhahha, we hebben ook allemaal het zelfde he! eigenlijk is het wel grappig, ik moet als het goed is donderdag ong worden en ik zou er het liefst al 2 testen tegen aan gooien, vanacht droomde ik zelfs dat ik er 6 achter elkaar had gedaan, en alle 6 waren ze positief!!! nou laten we hopen dat mijn droom uitkomt, en zo niet dan gaan we lachend naar ronde 8 zucht........ heel veel succes en laten we hopen en duimen voor elkaar dat onze dromen uit komen...
groetjes angel.
 
hallo allemaal ik zit nu in de 5 de week ik heb pijnlijke borsten steekjes in mijn onderbuik en ik heb ook vlagen dat ik me beroerd voel maar ik denk dat het per persoon anders is maar dit zijn nu mijn symtomen verandert het laat ik het horen hoop dat jullie hier iets aan hebben ook wou ik ff zeggen dat voor de ongesteldheid de test ook positief kan zijn had ik ook 2 maanden geleden voor mijn miskraam dus het kan wel maar ik zou het niet te vroeg doen

groetjes wanda
 
Ik moet maandag ongi worden en heb ook het gevoel dat ik ongi word. Maar heb ook buikpijn af en toe steken ook soms heel duidelijk de rechterkant, en mijn ene borst is ook gevoeliger dan de andere. Afwachten...natuurlijk hoop ik niet dat ik ongi word. Maar ja het is mijn eerste maand dat ik van de pil ben dus kan mijn lichaam er ook aan moeten wennen.
Groeten,
Biate
 
Terug
Bovenaan