borsten

Hoi meiden,
Nou, mijn misselijkheidsaanval van vanmorgen was van korte duur. Nadat ik wat had gegeten, was het meteen weg en ik heb me de rest van de dag prima gevoeld (Helaas :))
Maar ik heb nog een vraagje. Ik heb sinds vandaag last van m'n borsten. Maar niet wat ik wel vaker had toen ik de pil nog slikte dat je hele borst zeer doet (een soort spierpijn) maar als het ware steken in het bot net waar m'n borst begint. Aan beide kanten. Ik denk nu niet meteen van ik ben zwanger, maar herkent iemand dit?
Liefs Jenke
 
Hi Jenke, Zelluf ben ik sinds vandaag de hele dag al misselijk (hihi hoop niet dat k iets verkeerds gegeten heb;))En heb aardige steken in mijn borst..hoop dat t tekenen van zwangerschap voor jou zijn..
Maarre..voor mijn menstruatie had ik ook regelmatig pijn in mijn borsten hoor..zoals hier vaker neer gekwakt wordt..je lichaam kan je aardig voor de gek houden! Wel nog effe duimen tot de 30 e!
gr.simoon
 
Moeilijk he Simoon!!
M'n vriend heeft me net alweer met beide benen op de grond gezet. "Je zou tcoh niets meer op je lijf uitdoen?"
Ja, lekker makkelijk als je zelf niets voelt. Ik heb ook iedere keer steekjes links en rechts onder in m'n buik. Maaaaar waarschijnlijk ben ik gewoon weer hartstikke gek!!
 
Weet niet of je t gekte moet noemen hoor!Dat manneke van mij wil er ook niet teveel over praten..hij hoop t wel hoor..Maar ja, in zijn eerdere huwelijk is ie er ook al s mee bezig geweest..(gelukkig zonder resultaat)..
Enfin ben gisteren echt hondsberoerd geweest en dat was nieuw..en mijn buik..tja dat voelt nu onder de navel..je hoort t al..ben er veel mee bezig..en voel weer s alles..elke keer heb k t idee weer dat t anders is dan de maand ervoor..Ben jij al lang bezig??K hou mijn vingers gekruisd!
Fijn weekend..en hou me op de hoogte!!
Gr.simoon
 
Terug
Bovenaan