borsten

A

Anoniem

Guest
hoi allen,
ik ben nieuw op dit forum:leuke forum!
Ik heb 1 vraag: ik ben in mei gestopt met de pil, en nu komt er een soort melkachtig spul uit mijn borsten als ik erin knijp. Mijn nod is 14 september. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?Vorige maand had ik dit ook, en toen werd ik na een week overtijd, maar twee dagen ongesteld i.p.v 4. Ik heb getest,maar was negatief. Ik snap er niets van, het lijkt op melk.

suuc6 allemaal!

Hoi hoi,welkom ik ben manuela 27 jaar en in ronde 8 ,ik zou het eigelijk niet echt weten.maar zou er wel mee naar de dokter gaan,het kan met je borstklieren te maken hebben,me schoonzus had dit ook,en had er wat voor gekregen,als je niet zwanger bent ja dan moet het wat anders zijn,ga even naar de huisarts ermee veel sucses gr manuela

Hoi Fara,

Dit is heel normaal, als je in je borsten knijpt (vooral aan de buitenkant), komt er een beetje "melk" uit je tepel.. dit is heel normaal en een teken dat als je mama wordt je waarschijnlijk gewoon borstvoeding kunt geven.

kan ook schommelingen zijn in het "prolactine" hormoon, (hormoon dat melk aanmaakt). Sommige vrouwen hebben dat van nature en misschien komt het wel omdat je net van de pil afbent. Ik zou het wel een beetje in de gaten houden want een teveel aan prolactine remt je cyclus.
Groetjes

Terug
Bovenaan