Borsten

<p>Hallo</p><p>Ik vraag me af of het normaal is of de ene dag mijn borsten pijnlijker en voller lijken als de andere dag. Ik ben morgen 9 weken zwanger en nog net geen cup gegroeid. Ook heb ik sinds gister avond veel last van onderbuik en onderrug. Ik maak me hier best zorgen om. </p><p>Is dit herkenbaar?</p><p>Liefs, A.</p>

Fijn he, die hormonen? ;) Nee, maar echt: dit hoort er gewoon bij, je lijf heeft het enorm druk met de voorbereidingen voor het groeien van je kindje, en jouw lijf klaarmaken voor de bevalling en daarna. De hormonen die daarbij horen, gooien de boel soms lekker overhoop. Alle kwaaltjes zullen komen en gaan, soms blijven ze helemaal weg, andere komen misschien ineens ook weer terug. Niks om je druk om te maken! 

Ik ben nu 8 weken ongeveer, maar al een week of 4 last van mn borsten en onderbuik. Onderbuik is net 1,5 week weggeweest, begint nu weer wat. 

Heb snachts een sportbh van de hema aan voor lichte sporten, zonder pads erin oud. Zonder bh slapen ging niet meer, doet veelste zeer met draaien in bed enzo ??.

Ik ben nu 8 weken ongeveer, maar al een week of 4 last van mn borsten en onderbuik. Onderbuik is net 1,5 week weggeweest, begint nu weer wat. 

Heb snachts een sportbh van de hema aan voor lichte sporten, zonder pads erin oud. Zonder bh slapen ging niet meer, doet veelste zeer met draaien in bed enzo ??.

Terug
Bovenaan