Borsten

A

Anoniem

Guest
Hoi..

Ik heb een vraagje, ik heb donderdag mijn Nod.
Nu ging ik net douchen en toen ik in de spiegel keek leek het of mijn borsten er anders uitzagen..
Een beetje opgeblazen.. ja anders..
Kan dit iets met een zwangerschap te maken hebben??

O ja en vorige maand had ik heel veel last van mijn buik vanaf mijn eiersprong tot aan mijn ongesteldheid (toen dacht ik natuurlijk oo al dat ik zwanger was en dat ik toen al last had van banden pijn) Maar deze maand voel ik alleen af en toe een steek of een kramp..

Ik weet het maak mezelf natuurlijk weer gek en valt het straks weer   vies tegen..
(dit wordt trouwens mijn 8'de ronde..voor een eerste.)

Groetjes mij

Hallo,   het kan wel met een zwangerschap te maken hebben, maar als je iets graag wil, kun je jezelf heel goed voor de gek houden. Dus toch maar wachten tot je kunt testen!!!
Succes!!!

Hoi,
Kan wel hoor. Ik dacht vorige week ook mijn borsten zien er anders uit.
Zondag was mijn NOD en heb net vet positief gescoord.
Met nog een beetje van slag, ha ha...
Succes!
Anita

Anita Gefeliciteerd!!!

Ja je kan je zelf zo voor de gek houden ach ja nog 2 dagen en ik ben eigenlijk altijd op mijn Nod ongesteld dus moet het dan ook wel weten..

Ik hoop het zo!!  

groetjes

Tja... Ik dacht bijna iedere maand dat mijn borsten gevoeliger waren en dat ik dus misschien.... En net toen ik dacht... Ja hoor, ik zit mezelf weer voor de gek te houden bleek het dus echt zo te zijn. Terwijl ik de innestelingpijn of bandenpijn zag als teken dat ik ongesteld ging worden.

Dit soort tekenen zijn altjd zo vaag. Er is maar 1 ding wat je echt zekerheid geeft en dat ik over twee dagen die test. Effe geduld dus nog. Ik zal voor je duimen.

Ja het is echt spannend!!!
Vandaag nog steeds niets..

Ik wil als ik morgen niet ongesteld wordt vrijdag een test doen..

Groetjes

Al die kwaaltjes elke maand...de ene keer dit en dan weer dat...en altijd maar hopen. Nou dames, ik denk dat we gewoon op een positieve test moeten wachten haha.

Ik heb ALTIJD dik een week voor NOD zere borsten, en nu dus he-le-maal NIET. Ook erg raar, voel van alles in buik, maar dat is altijd, dus daar let ik maar niet meer op. Morgen NOD dus weer spannend
Ben vorig jaar in 1e ronde zwanger geraakt, helaas mk geworden en ben nu alweer in 13e ronde beland. ZOu te zuur slijm hebben, dus moet nu max 6 maanden voor het sexeb eerst spoelen, zodat de zaadjes erdoor kunnen. Nu de laatste maand dus hoop dat t nu aangeslagen heeft

Succes allemaal

Terug
Bovenaan