borsten

Hallo allemaal !!
Ik ben nu precies 20 wkn zwanger en volgende week de 20 (bij mij 21 weken) echo.We zaten te twijfelen over het geslacht of we het wouden weten of niet, we hebben allebij zoiets van ja en we vragen er ook om ,m aar mdat iedereen zei het is de 1e en dan moet je het niet doen begonnen we te twijfelen, we doen het lekker toch !! Maar nu ben ik dus 20 weken en me borsten groeien echt helemaal niet, vind ik wel een beetje balen want heb een b tje en mag van mij toch wel een c tje worden, maar ja misschien komt het nog. Ik heb wel sinds ik zwanger ben minder gevoel in me borsten, ik zeg wel eens ze zijn dood , misschien hebben mideren van jullie dit ? gr
 
hoi

mijn borsten zijn in het begin wat gegroeid van een d naar een e...ik ben maar smal qua postuur, dus voor mij had het echt niet gehoeven hoor.
en ben van de ene kant maar blij dat je borsten niet teveel groeien want je hebt er als het ware niks aan. na je bevalling zakken ze net zo hard weer in. dat zie ik namelijk bij al mijn vriendinnen.
die begonnen voor de zwangerschap met c kregen d en eindigden met b.
groetjes......
 
Hoi,

Ik ben ook zwanger van de eerste en wij weten het geslacht ook.
Vind het echt helemaal super om het te weten. :-D

Mijn borsten zijn in de eerste 3 maanden van een a-cupje naar een c-cup gegaan. Dus ik keek wel even mijn ogen uit. (mijn man trouwens ook ;-))
En ik heb er juist veel meer gevoel in.
Ben wel benieuwd wat er straks van overblijft..

Laat je nog even weten hoe je echo is gegaan??
succes
 
Hai anoniem,

Mijn borsten groeiden tijdens mijn zwangerschap nauwelijks maar er kwam ruim 6 maanden melk uit hoor.
Alleen de eerste dagen na de bevalling toen ik de zogenaamde 'stuwing' had had ik een paar flinke bombonella's maar een paar dagen later waren ze weer heel bescheiden van formaat.

Dat ze niet zo groot worden maakt dus helemaal niets uit. Hoe groter ze worden, hoe erger ze gaan hangen als je stopt met borstvoeding geven moet je maar denken.
 
hallo,

Wij weten sinds een week of 18 dat we een jongetje krijgen. Het is onze eerste en wij zijn helemaal blij dat we het weten.

Wat betreft de borsten, ik ben van 80C naar 90D gegaan, ik ben nu 26 weken en ik hoop dat ze echt niet meer groeien. Ik vind de vorm vreselijk en die gigantische tepels vind ik nog minder, maarja, je hebt het niet voor het kiezen. Die van mij zijn wel sinds ik zwanger ben super gevoelig, dus dat ' dode' wat jij zegt herken ook ik niet.

groetjes, Jane
 
Hoi, ik ben nu 34 weken en moet om de 2 weken naar de gyn. de dan o.a. met een echo even kijkt hoe het met de baby is. Mijn man wilde niet weten of het j of m was, tot een paar weken geleden, door mijn gezeur. Echter wil de baby maar niet laten zien wat ie is. Er zijn wel 3 vermoedens uitgesproken en die waren allemaal hetzelfde. Maar voor ons is er niets verandert hoor.
Wat mijn borsten betreft, ik had een cup E en dat heb ik nog steeds. Maar mij hoor je niet klagen hoor. Ik moet er niet aan denken nog meer mee te moeten zeulen.
Groetjes
AUdrey
 
Wat betreft je borsten....bij de ene groeien ze in de eerste maanden héél snel en bij de andere pas de laatste maanden, dus echt wacht maar rustig af.
En dat gevoel komt ook weer helemaal terug. En wordt zelfs beter....gevoeliger dus.
Heel veel succes verder met je zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan