borsten

HOi Allemaal,
Mijn man is dol op mijn borsten, vooral nu ik van die grote volle borsten heb... Niks mis mee, maar hij wil er graag aan zuigen. eerst maakte ik me daar niet druk over, nu komt er echter steeds wat voormelk uit. Niet zoveel, maar toch... inmiddels ben ik ruim 35 weken zwanger, maar mijn man houdt maar niet op! Als we sexen blijft hij aan mijn borsten zitten/zuigen.... Ik heb al gezegd pas op, er komt melk uit... hij zegt dan nou en, ik vindt je borsten heeerlijk en proef er niets van... wat moet ik hiermee? hem laten gaan? of is het niet goed? ik weet het niet... als ik iedere keer over die melk begin tijdens de sex, baalt hij ervan, ik laat hem gewoon gaan. het doet ook niet zeer maar kan dit wel? wie heeft tips?

dank je wel!
 
Als je er echt niet mee zit dus het stoort je niet dan zou ik het zo laten maar als je het ongemakklijk ervaart dan zou ik hem toch duidelijk maken dat je je zo voelt hoor! Kwaad kan het niet maar je gevoel moet ook ja zeggen hé!
 
Je moet doen wat j gevoel je ingeeft. Als je het niet wil moet je hem dat duidelijk maken, hij moet dat maar begrijpen. En straks als de baby er is, gaat je man dan gewoon door. Ik zou het niet leuk vinden als mijn man aan mijn borsten zuigt terwijl er al melk uitkomt. Maar je moet het zelf weten, volg gewoon je gevoel.

Succes Nance
 
ha,

het kan geen kwaad voor kind en voor jezelf, tis enkel lastig als je gevoel er anders in staat. Wel is van belang afspraken te maken als je borstvoeding gaat geven. Dan is het afgestemd op kind en als hij dan ook blijft zuigen, zal hij ook melk binnenkrijgen. Aan de andere kant,... tis niet te drinken ;-), dus mogelijk zal hij dan dat niet doen. Van die voormelk heeft hij geen last, is echt zo minimaal, dat hij het niet merkt.. ik heb het ook en het al eens uitgebreid met mn man over gehad. Bij de 1e was het precies zo... vandaar dat ik weet dat het goed kan zijn dat als kind er is het direct over is ;-).

Volg wel je gevoel!'

Succes AAltje
 
en hoe zit dat dan...ik hoorde dat de eerste melk heel veel voedingsstoffen bvat? komen die er pas in als het kindje geboren is of nu ook al wand dan ben ik die eerste 'goede melk"dus al kwijt... ik heb heel veel stuwing (met ongeveer 15 weken liep het er al met straaltjes uit) en snachts is af en toe mijn hele arm nat en plakkerig... en ook mijn vriend vind het geweldig op het moment m aan mijn tepels te zuigen waardoor ik ook het een en ander kwijt raak...

kan dit kwaat of komen die extra stoffen pas na de geboorte?????

groetjes chariska
 
De stoffen die komen na de geboorte vrij!
Ik heb altijd gehoort dat volwassenen niet het juiste zuigreflex hebben om de melk er ook echt uit te zuigen!

ik weet wel dat mijn man na de bevalling er niet eens naar mocht kijken dat was echt iets van mij en mijn kindje!

Groetjes corine
 
Als je het zelf niet erg vindt kan het geen kwaad. Mijn vriend deed het ook tijdens mijn 1ste zwangerschap, en omdat wij het allebij fijn vonden maar ook om mijn tepels te harden om tepelkloven proberen te voorkomen voor als de baby zou gaan drinken. Dan bereid je je tepels alvast voor voor het zuigreflex van de baby. succes ermee en doe wat jij fijn vindt
 
Terug
Bovenaan