Borsten

Hoi allemaal

Ben nu 7 weken zwanger. Heb een vraag ik ben wel misselijk enzo maar die gevoelige borsten nee die heb ik niet. Moet ik me nu zorgen maken of komen die gevoelige/pijnelijke borsten pas later?

Hoe is dat bij jullie?

Alvast bedankt Mandy
 
hallo Mandy,

Ik ben nu 28 weken zwanger en heb tot nu toe geen gevoelige of pijnlijke borsten gehad.
Maak je daarover geen zorgen.
De kans is groot dat je, net als ik, nog genoeg andere kwaaltjes/verschijnselen krijgt.

Probeer van je zwangerschap te genieten! Al is het heel normaal dat je zorgen hebt en twijfels.

Groetjes,
Mel
 
Hoi Mandy

maak je aub geen zorgen ik ben inmiddels trotse mama van een pracht dochter van 4 maanden en ik heb nergens last van gehad ja 2 dagen van stekende borsten en op het eind een verhoogde bloeddruk. Maar verder helemaal niks. Laat je niet gek maken geniet ervan dat je er geen last van heb en geniet gewoon lekker van je zwangerschap. Ik begrijp dat je onzeker bent maar echt geniet er nou van het is zo'n mooie tijd.

liefs linda
 
Ik heb bij de eerste nergens geen last van had en kon ook nauwlijks geloven dat ik zwanger was.Bij de tweede had ik geen zin in eten en had ik met twintig weken de gewone broeken nog aan.Nu ben ik 8 weken zwanger van de derde wat ongepland is maar wel heel welkom .en heb last van misselijkheid en gevoelige borsten. dus het zegt allemaal niks .
 
Terug
Bovenaan