Borsten

Hallo? Zijn er nog meer dames die GEEN gevoelige en groeiende borsten hebben? Ik ben nu 7,5 week zwanger en wel misselijk en MOE maar verder niet.. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen merkte ik het als eerste aan m'n borsten. Graag reacties!
 
Hallo allemaal, ik ben pien midden in een verhuizing net gestopt met de pil en gelijk zwanger. Erg blij en totaal niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn. Ik ben erg blij maar heb een vraag over misselijk zijn en veel braken.Ik voel mij hier door erg slap, kan bijna niet eten of spuug alles er uit.ik zit nu in week 11 en heeft iemand hier ook last van en in welke week gaat de misselijkheid minder worden
 
Hoi,

Ben inmiddels 20 weken zwanger van mijn tweede en heb nog helemaal niets aan mijn borsten gemerkt,dit in tegenstelling tot bij mijn eerste zwangerschap. Wel ben ik nu veel moe en misselijk geweest. Mischien zijn mijn borsten inmiddels uitgerekt en heb ik daardoor minder last???

Groetjes
 
Ik had ook bij m'n eerste zwangerschap behoorlijk last van m'n borsten en nu totaal NIET. Vond dit eerst ook uiterst vreemd, maar bedacht me later dat het inderdaad wel eens zou kunnen zijn dat je borsten gewend zijn geraakt aan een hormoonsschommeling en dat ze minder snel pijnlijk aanvoelen. Vooral als je borstvoeding hebt gegeven zijn ze denk ik "minder snel onder de indruk" van de gebeurtenissen in je buik. Ik vond dit tenminste voor mezelf wel een logische verklaring en maak me er verder maar niet druk over. Zo prettig gevoel was het trouwens toch niet en moe en misselijk is al erg genoeg.......
 
Terug
Bovenaan