borsten

hallo allemaal,

Ik heb weer een vraag; in het begin had ik heel veel pijn in mijn borsten. Ik kon er niet op liggen en elke aanraking deed pijn. Ik ben nu 10 weken en op de een op de andere dag is de pijn weg. Ik zou blij moeten zijn maar ergens maak ik me nu toch weer zorgen, stom he. Ik twijfel trouwens nog steeds of ik niet al langer zwanger ben. Ik weet het pas de 24 e als er een echo gemaakt wordt. Ik ben ook niet moe en misselijk meer en zoals ik eerder schreef ben ik ook al aardig dik aan het worden.
Al deze veranderingen doen me zo twijfelen.

kan iemand mij gerustellen?
liefs,
Nous
 
Hee Nous!
Volgens mij is dat normaal hoor! Ik ben nu 31 weken, en heb al heel lang geen pijnlijke boezem meer..wel een grote! Ik weet niet meer precies wanneer t minder werd, vrij in t begin dacht ik. Wees blij! Groetjes Caro
 
Hoi Nous,

Ik heb bij alle drie pijnlijke borsten gehad. Ging na een paar weken ook weer over. Ik voelde aan mijn borsten dat ik zwanger was. Ben namelijk bij geen van drieën misselijk geweest. Wel moe. Bij mij kwamen de zwere borsten wel weer terug bij een maand of 7 á 8. Maar daartussen had ik nergens last van. Hoort er bij sommige gewoon bij.

Groetjes en succes bij de echo!
Brenda
 
Terug
Bovenaan