Borsten

hoi meiden,

misschien een raar vraagje.
maar mn borsten zijn nog steeds hetzelfde gebleven.
ze zijn helemaal niet groter geworden.
zal ik dan wel borstvoeding kunnen geven?
of worden ze na de bevalling pas groter?
ik lees overal in bladen dat je borsten al aan het groeien zijn
nou, bij mij totaal niet
ben ik de enige of heeft iemand dit ook (gehad)?

ben 35 weken zwanger

groetjes
 
Hoi propje,

maak je er niet druk over, bij mijn 1e kindje, nu 19 maanden oud, heeft het ook heel lang geduurd voordat ik ging groeien en heb ruim 9 maanden borstvoeding kunnen geven, was in overvloed aanwezig, ben pas met 35 weken gaan groeien en op het moment dat hij geboren was groeide ze wel en voelde ik met net lolo ferrari en trouwens de grote van je borsten geeft helemaal niet aan of je wel of niet bv kan geven.

Komt allemaal wel goed

groetjes carreen
moeder van sebastiaan (19 mnd)
26 wkn en 5 dgn zw 2e
 
Hoi propje,

maak je er niet druk over, bij mijn 1e kindje, nu 19 maanden oud, heeft het ook heel lang geduurd voordat ik ging groeien en heb ruim 9 maanden borstvoeding kunnen geven, was in overvloed aanwezig, ben pas met 35 weken gaan groeien en op het moment dat hij geboren was groeide ze wel en voelde ik met net lolo ferrari en trouwens de grote van je borsten geeft helemaal niet aan of je wel of niet bv kan geven.

Komt allemaal wel goed

groetjes carreen
moeder van sebastiaan (19 mnd)
26 wkn en 5 dgn zw 2e
 
Hoi,
Bij mij leken ze juist in het begin als een gek te groeien bijna 2 cupmaten groter.
Maar de laatste tijs lijken ze eerder te krimpen dan te groeien, terwijl ze toch lekken als een gek.
Het ligt denk ik ook aan hoe het in je familie eraan toe gaat, bij mij heb ik heel veel weg van hoe het bij mijn moeder ging.
Een kennisje van ons had zelfs voor haar zwangerschap bijna geen borsten en die heeft toch ook mooi maanden borstvoeding gegeven.
Hopenlijk blijft het goed gaan en heb je er straks ook niet al te veel last van.
Groetjes TIna (32)
 
Terug
Bovenaan