borsten

A

Anoniem

Guest
ik ben nu 36 weken zwanger en heb nog niet echt last van lekkende borsten. ik vraag me af of dr uberhoudt wel wat in zit hihi.
zijn dr meer meiden die dit nog niet hebben. is dit normaal?

Hoi,

Ik had tijdens de zwangerschap ook geen last van lekkende borsten (misschien drie druppeltjes tijdens de hele zwangerschap.

En ik geef nu alweer twee maanden borstvoeding, en er zit nu genoeg melk.

Mijn dochter slaapt 6/7 uur door 's nachts en dan heb ik 's morgens een nat pyamajasje van het lekken.

Dus je kunt nog lang genoeg last hebben van lekkende borsten!

Hoi Jarnos,

Ik heb hier ook nog geen last van (gelukkig). Komt allemaal vast goed!

Sannes

35 wkn

Hoi Jarnos,

Nee, ikheb er ook nog niet echt last van. Ben nu 39 weken zwanger, maar heb alleen 's nachts een beetje lekkende tepels, dat zie ik dan als ik uit bed kom.
Dan zitten er precies van die kleine plekjes op mn t-shirt.
Ik maak me er geen zorgen over, ik denk dat als je kindje geboren is, de melkproduktie aardig op gang komt.
Meestal is het zo dra je je kindje aanlegt, dat de produktie dan op gang komt, tenminste.. dat heb ik gelezen.
Groetjes AW

hoi hoi

hier ook geen lekkende borsten tijdens de zwangerschap.
mijn dochter is nu 7 weken en 1 dag en nu moet ik 's nachts ook een bh dragen, anders is mijn bed zeiknat de volgende ochtend. mijn dochter slaapt namelijk zo'n 6 a 7 uur achter elkaar door.

Maak je maar niet druk hoor! Heb zelf tijdsens mijn eerste zwangerschap ook helemaal geen last gehad van 'lekkage' en drie dagen na de bevalling voelde ik me net Pamela Anderson, verschrikkelijk! Dus geniet er maar van dat je alles nu nog droog houdt, jouw tijd komt nog wel, hahaha :p!

hahaha oke. tja ik weet ook allemal niet zo goed wat ik moet verwachten. is mn eerste. dan ga ik maar gewoon lekker genieten van dat ik dr nog geen last van heb. bedankt voor de reacties.

HE Jarnos,

Ik zat me hier ook al wat druk over te maken, Na 39 weken zou je toch wel iets verandering moeten kunnen zien in je borsten dacht ik, maar helemaal niets! Alleen de omvang rond mijn 'middel' is toegenomen naar maat 110 ofzo, logisch, mijn baarmoeder zit heeeeeel hoog!  ik heb van die verlengstukjes gekocht voor mijn BH's, de borsten zelf zijn nog even groot als voorheen, niets aan veranderd!
Maar als ik zo de reacties lees komt het nog helemaal goed met onze borsten!

groetjes Klarie
39w1d

Terug
Bovenaan