Borsten

Hallo lieverds,
Heb dit jaar 2 miskramen achter de rug. De 2e in augustus. Sinds m'n 2e miskraam heb ik altijd 1 week voor m'n NOD pijnlijke strakke borsten, net als tijdens de zwangerschap. Als m'n menstruatie komt, wordt het weer gewoon.

Is dit normaal??
Ook is mijn cyclus verschoven van 28 dagen naar 31 dagen...

Snap er niks van...

Groetjes

Hoi Miranda,

Ik kan nu voor het eerst in 7 maanden weer uitleven naar een NOD dus ik ben het even kwijt maar ik weet wel dat ik voor mijn NOD altijd al veel klachten had en ik dus heel wat zwangerschapstesten onnodig heb verspild. De kwalen voor mijn ongesteldheid en van toen ik zwanger was zijn praktisch hetzelfde. Ik hoop dat het bij jou nu wat anders betekent..

X F

Frustrerend allemaal he. Terwijl het gewoon leuk moet zijn... Bah..
M'n pijnlijke borsten worden minder dus het zal wel weer niet...
Hopen dat m'n menstruatie dan maar snel komt als die moet komen, dan kan je weer naar de volgende toe... snik snik

groetjes
Miranda

Hi Miranda,

Bij mij is het ook zo dat ik meestal een week van te voren al iets strakkere borsten krijg. Ik had voor mijn 1e miskraam altijd een cyclus van 26 dagen. Daarna is het wat gaan schommelen en de laatste maanden is het naar 28 dagen gegaan.

Het gekke is dat ik juis deze keer geen strakkere borsten kreeg en 100% zeker wist dat ik niet zwanger ozu zijn (de andere 2 keren wist ik het zeker) maar juist nu 1 maand na mijn 2e miskraam ben ik alweer zwanger.

Pas nu begin ik een beetje mijn borsten te voelen maar tot nu toe heb ik me steeds anders gevoeld er is geen pijl op te trekken.

Groetjes,

Corina

Terug
Bovenaan