Borsten

Dames, even een vraagje:
Ik had bij mijn eerste zwangerschap dat mijn borsten vrijwel meteen gespannen aan voelden en groter werden.
Nu ben ik inmiddels 11 weken zwanger van de tweede, maar ik merk nog helemaal niks aan mijn borsten...
Nou heb ik nog tot half september 2008 borstvoeding gegeven en ben sinds half november alweer zwanger (officieel week 1 vanaf eind oktober), dus misschien heeft het daarmee te maken?
Hoe zit dat bij jullie?
Verder heb ik overigens allerlei zwangerschapstekenen: misselijkheid, moeheid, bollend buikje en het belangrijkste: een goede 10-weken-echo, dus ik maak me geen zorgen, maar vind het gewoon een beetje raar...

Groetjes,
mama in amsterdamzuid

Hoi mama
ik herken het wel een beetje. Toen ik zwanger was van Vera had ik ook vanaf dag 1 ontzettend zere borsten. Mijn man mocht er zelfs niet naar kijken zo zeer!!
Ook ik heb bv gegeven (7 mnd) en heb nu veel minder last van de borsten. ze zijn wel iets gevoelig, maar niet zoals toen. Misschien heeft bv er wel mee te maken. De huid en het weefsel is natuurlijk al opgerekt geweest.
Voor de rest heb ik ook alle kwaaltjes (zie topic dipje)  Dinsdag 20 hebben we de echo. Ben erg benieuwd.

liefs daan

De vorige keer zag ik aan mijn borsten dat ik zwanger was, maar nu zie ik er helemaal niets aan. En ik voel er ook echt helemaal niets aan!! Ik kan duwen of knijpen wat ik wil, maar niets hoor!!
Vind het prima zo, een paar van die pijnlijke meloenen is ook niet wat, hihi!!
Geniet ervan meid!!

x romaty

ik herken dit helemaal!

bij de eerste is mijn cupmaat van een b naar een d gegaan en ik kon niet eens douchen omdat mijn borsten zo groot en gespannen waren dat zelfs de stralen zeer deden.

nu, second time arround, ben ik gewoon een volle b cup en ze staan wel gespannen maar niet zoooo erg. ik kan er gewoon op liggen zonder pijn. Ik heb dit keer naar mijn gevoel ook minder last van alles eigenlijk, hopen dat het zo blijft.

Hey meiden,

Ik ben van de eerste zwanger en heb echt afgelopen weken heel   veel last gehad. Nu gaat het gelukkig iets beter.

Ze zijn nog niet gegroeit volgens mij, maar doen wel heel erg pijn.

hebben jullie nog tips??

Liefs mij

Terug
Bovenaan