borsten

Dag dames

In het begin had ik nergens last van. Maar nu begin ik toch echt heel erge pijnlijke borsten tekrijgen.. Vooral s avonds heb ik er last van. Doet echt heel veel pijn ik weet niet goed wat ik ertegen kan doen. Probeer dan vaak wat warme doeken erop te leggen en dat helpt wel iets. Hebben er meer dames last van??
En hoe zit het met jullie vermoeidheid? Ik ben nog steeds heel snel moe. Ik dacht dat dat na drie maanden wel over zou zijn maar ik merk niks geen verschil.
As vrijdag voor de 20 weken echo. Ben dan 21 weken dus ben benieuwd. Ik weet nog niet of ik wil weten of het jongen of meisje is. Maar kan nog altijd want krijg met 30 weken en 35 weken ook nog echo

Hoi,

Ik heb in het begin ook geen last gehad en nu zijn ze wat gevoeliger en soms pijnlijker. Maar het is niet zo erg dat ik er warme doeken op moet leggen. Ik zou hiermee toch even mee naar de dokter toe gaan als het je veel pijn doet.
Meer energie heb ik wel sinds de 16e week maar ik merk in de middag dat ik wel even moet gaan zitten want dan worden mn ogen zwaar. Misschien heb je wat ijzer tekort? Dit kunnen ze zo voor je prikken.
Lastig he om dat te beslissen of je het geslacht wilt weten. Wij hebben volgende week dinsdag de echo. Mijn vriend wil het niet weten maar ik uit vreselijke nieuwsgierigheid wel. Maar ik weet uit ervaring dat het moment na de geboorte zo'n leuke verassing is!

Groetjes
Vera (18wk 1dg)

Hoi Thamara,

Je kan het misschien ook vragen aan degene die de echo doet, of diegene er wat op weet zowel de moeheid als de pijnlijke borsten. Want daar moet je wel op letten. En als je als zoekopdracht pijnlijke borsten intypet, dan krijg je ook verschillende links op deze site met eventuele tips en borstverzorging. Die misschien ook wat kunnen helpen. En anders is inderdaad de huisarts verstandig om heen te gaan.
Wij krijgen om de zoveel weken een echo en we willen het eigenlijk niet weten, maar we hebben wel een vermoeden, aangezien het kindje blijkbaar erg graag het wil laten zien. (laatste echo lag het kindje wijdbeens, maar een echo zelf beoordelen is best moeilijk).
Echt goed hebben we nog niets gezien en misschien hebben we wel ongelijk, dus dat zien we 8 augustus wel. Maar de meeste mensen in mijn omgeving willen altijd perse weten wat het is. Mij maakt het niets uit, als het maar gezond blijft en is.

Groeten van Yvanka

Hoi Thamara,

Je kan het misschien ook vragen aan degene die de echo doet, of diegene er wat op weet zowel de moeheid als de pijnlijke borsten. Want daar moet je wel op letten. En als je als zoekopdracht pijnlijke borsten intypet, dan krijg je ook verschillende links op deze site met eventuele tips en borstverzorging. Die misschien ook wat kunnen helpen. En anders is inderdaad de huisarts verstandig om heen te gaan.
Wij krijgen om de zoveel weken een echo en we willen het eigenlijk niet weten, maar we hebben wel een vermoeden, aangezien het kindje blijkbaar erg graag het wil laten zien. (laatste echo lag het kindje wijdbeens, maar een echo zelf beoordelen is best moeilijk).
Echt goed hebben we nog niets gezien en misschien hebben we wel ongelijk, dus dat zien we 8 augustus wel. Maar de meeste mensen in mijn omgeving willen altijd perse weten wat het is. Mij maakt het niets uit, als het maar gezond blijft en is.

Groeten van Yvanka

Ik ben nu EINDELIJK (wk23) iets minder moe... Bij de 20wk hebben we het de verloskundige op laten schrijven en in een envelopje laten doen. Tot op heden weten we niet of kriebeltje een jongen of een meisje is.

Terug
Bovenaan