borsten

Hallo dames,

Misschien is deze vraag al eerder voorbij gekomen, maar was benieuwd hoe het met "lekkende"borsten zit!
Ben nu bijna 31 weken zwanger en merk niet veel veranderingen in mijn borsten.
ze zijn wel gegroeid en zijn donkerder geworden maar verder niet last van "lekkende" borsten..
Is dit een heel probleem of komt het nog op gang? of komt het bij mij pas na de bevalling op gang? heeft iemand dit ook?

alvast bedankt

gr maaike
 
Hoi,
Je hoeft echt geen lekkende borsten te hebben om bv te kunnen geven, zegt totaal niks, ik heb het gelukkig nooit gehad in de zwangerschap en heb in totaal al meer dan 24mnd bv gegeven. Zit nu in de 28e week en ook nog steeds weer geen lekkende borsten.
In de zwangerschap is het eerder een last dus geen zorgen!
Liefs MJ
 
Ik lek wel al.. Nu bijna 30 weken... Bij mij groeiern mijn borsten alleen niet. Was bij de vorige zs ook niet. Half jaar bv gegeven en ook toen niet groter dan normaal helaas....
 
ik had er bij de eerste zwangerschap meer heel klein beetje last van. Ik was bang dat ik misschien niet genoeg melk zou hebben...dus ben ik vanaf een week of 25/30 elke dag mijn borsten gaan "oefenen". Even erin krijpen om een paar druppeltjes melk eruit te krijgen. Nou na de geboorte was de kraamhulp helemaal blij met de grote hoeveelheid melk die ik had en een perfecte toeschietrefelx.

Maar lekkerde borsten is geen must. Dat hoorde ik ook pas later.
 
Ik ben nu 24 weken en heb geen last van lekkende borsten.

Bij de 1 gebeurt het wel en bij de ander niet, het zegt niks over de hoeveelheid of kwaliteit melk je hebt.
 
Hoi, ik ben nu 27 weken zwanger van m'n derde en weer geen lekkende borsten, nog geen druppeltje. Alle twee m'n dochters hebben ong. een jaar borstvoeding gehad, in overvloed. Dus dat je borsten niet lekken tijdens je zwangerschap zegt helemaal niks. Groetjes.
 
Terug
Bovenaan