borsten..

Hey meiden,

Was even benieuwd hoe het met jullie borsten is..Die van mij zijn al echt enorm gegroeid en kan geen fijne bh's vinden: mijn tepels zijn echt enorm gevoelig en jeuken verschrikkelijk (laatst al zonder het te merken stuk gekrabt) dus kan geen bh's met kant oid meer aan.. maar in veel gladde bh's of sportbhs zitten geen beugels en das echt geen gezicht bij mij..(heb nu cup f!). Hebben jullie tips???
Liefs mv twee

Heel herkenbaar.
Ook ik ben inmiddels gezegend met een E/F cup.
Nou zijn ze altijd wel groot van stuk geweest haha, maar zijn volgens toch nog iets gevulder.

Inmiddels geen pijnlijke borsten meer maar wel enorme jeuk.

Ik heb een voorgevormde BH van Prima Donna gekocht bij een speciaal zaak.
Kost wat, maar dan heb ik ook wat.
Vind een BH zo bepalend voor hoe je kleding zit, dus het was mij wel wat waard.

Hier ook herkenbaar. Borsten zijn echt heel gevoelig, voelen vaak beurs en pijnlijk aan. Tepels jeuken vreselijk, bij mij helpt het meestal wel om buik/borstencreme voor zwangeren erop te smeren. Zodra het intrekt ben ik er weer even van af en daarna gaat het weer hetzelfde. Ik ben van een a naar een b-cup gegaan (jeetje een e/f, dan val ik volgens mij voorover met m'n kleine en tengere postuur!). Ik kan ook niet echt een fijne bh vinden. Heb ze altijd al voorgevormd gehad gezien mijn niet al te grote cup, dan leek het ten minste nog ergens op haha. Heb een meegroeibh van m'n moeder gekregen die bij de Hema vandaan komt, maar ik kan er ook niet tegen dat het zonder beugels is. Zit dan ook totaal geen vorm in dus voor m'n gevoel loop ik gewoon zonder bh. Heb een voedingsbh bij Prenatal gekocht, die zit wel oke. Is gewoon voorgevormd met beugel, ik dacht als ik die nu al draag dan is m'n 'probleem' voor nu opgelost en straks als ik borstvoeding zou geven heb ik alvast zo'n bh (mits ik nog een cup groei natuurlijk).

bij mij zijn ze ook flink gegroeid, van een gemiddelde b nu op een volle c..
en ik vind het geweldig hihi..
ik heb er niet meer zoveel jeuk aan als voorheen, en pijnlijk valt gelukkig ook reuze mee..
ik had toev nog een bh van maat c (was voor 5 jaar terug wat voller als normaal, dus die borsten groeiden toen ook mee) en nu past die bh me weer perfect..
ik ben nu igg super blij met mijn boobies hihi

eeey,

Ook hier grotere borsten, heb van die meegroei bh's gehaald. Moet alleen oppassen als je van warm naar koud gaat, ze prikken er zo doorheen hahaha. Als je begrijpt wat ik bedoel.

M'n borsten zijn niet meer gevoelig maar jeuken wel heel erg. Heb voor de zwangerschap al last van m'n tepels gehad dus had nog zalf liggen. En gisteren maar weer een nieuwe tube aangevraagd haha.
Maar ik voel me er wel mega sexy mee hihi

hier ook big boobs...wauw..
Van een c 75 cupje naar denk ik nu een dubbel d.
Geen jeuk , ik wou dat ze zo bleven...maar dat is uit ervaring een ilsusie...

Nou, ik had er met de eerste niet zo'n last van, dat ze groter werden. Ja na de bevalling. Maar nu zijn ze al weken aan het groeien. Ben nu van a naar b gegaan. Maar ze zijn nog steeds aan het groeien. Mn nieuwe bh pas ik nu al niet meer:(.
Ik had er aan het begin erge last van, veel pijn en jeuk enzo. Maar nu valt het wel mee. Moet er wel aan wennen dat er nu wat groters zit;)

Hier ook! Ben wel blij want nadat ik met de bv gestopt was waren ze niet meer wat het geweest was :-(
Volgens de mevrouw van de noppies winkel groeien 'ze' nog tot ze geen pijn meer doen, ik heb wel een grotere bh aan nu. Half katoen, half kant heel fijn!

Terug
Bovenaan