borsten

En die zijn me toch groot!!! Ben inmiddels al twee cuppen gegroeid....was altijd blij met mijn c, maar zit inmiddels op een e....en nog steeds zijn ze gevoelig. Moet zeggen dak wel veel bekijks heb ermee maar hoop wel dat ze nog weer acceptabele afmetingen gaan aannemen...

Liefs van iemand met bh problemen....hihi
 
Hoi,
Ken het probleem hoor! Bij ons zitten grote borsten in de familie(zowel een moeder als zus met enorme voorgevel) Bij mij was het altijd redelijk in proportie, al merkte ik wel dat ik er ook aanleg voor had toen ik aan de pil ging. Ik kwam aan en had gelijk een D cup te pakken. Toen ik later weer lichter was, terug naar een C cup gegaan. Tijdens mijn eerste zwangerschap, was ik met 8 weken al naar een ruime D gegroeid en met ongeveer 16 weken naar een E. Dit keer begonnen mijn borsten pas later te groeien, week of 13 naar de D cup en met 16 weken naar een E cup. Vrees dat het na de bevalling met de stuwing weer van die voetballen worden haha. Maar goed, om je gerust te stellen, uit eindelijk zijn bij mij mijn borsten weer terug naar een C cup gegaan. Heeft wel een tijdje geduurd omdat ik borstvoeding heb gegeven tot dat mijn zoontje 1 was. We moet ik je bekennen, dat mijn borsten wel een stuk slapper waren dan voor mijn zwangerschap. Wat dat betreft ben ik wel blij dat ze tijdens mijn zwangerschap weer mooi gevuld zijn :). Maar ik vrees na de zwangerschap toch weer terug naar de slappere versies haha.
Ach ja, we moeten er wat voor over hebben?
Ook zijn mijn borsten behoorlijk gevoelig. Vooral mijn tepels...niet altijd even fijn, maar ja.
Succes met bh's zoeken! (ik vind zelf de bh's van honkemoller met beugel en van die elastische stof erg pretttig. Mee groei en voedings bh's vind ik niks omdat er geen beugel in zit).
Liefs,
Mar
 
Ik heb eigenlijk nooit veel last van mijn borsten tijdens de zwangerschap, alleen bij deze zwangerschap dus wel. Het is niet zo dat ze gigantisch gegroeid zijn, gelukkig niet, want ik heb al een flinke D-cup, maar ze doen gewoon zeer. Manlief hoeft er maar naar te kijken en ik voel het al....Maar na de bevalling ga je meestal terug naar je oude omvang en dan nog een beetje minder :-(.
 
Nou die van mij zijn ook enorm gegroeid pfff, morgen op zoek naar een andere bh want ze groeien eruit hahaha.
Ben benieuwd welke maat het wordt.
In het begin van mijn zwangerschap had ik erg pijnlijke borsten maar gelukkig is dat nu weg, alleen mijn tepels zijn ontzettend gevoelig.

 
Voordat ik zwanger werd van de eerste had ik een B-cup. Tijdens die zwangerschap groeide ik door naar kleine D-cup. na die bevalling bleef ik op een kleine C hangen. Bij de tweede groeide ik ook weer en zakte ik terug naar een flinke C. Nu begon ik dus met een C-cup en ben ook ik inmiddels al naar een D doorgegroeid.
Ik hoop dat ik na deze 3e zwangerschap niet weer een cupmaat groei. Bij elke baby een halve cupmaat erbij zeg maar. En dan weeg ik nog precies hetzelfde als voor de eerste zwangerschap en heb ik nog dezelfde kledingmaat. Mijn zus en moeder hebben het overigens ook gehad. Ik had net zulke leuke lingerie-setjes :( maa ach, je moet er wat voor over hebben he ;)
 
Ach klinkt voor mij positief. Ik had altijd ruim B-cup, tijdens 1e zw schap naar C-cup maar daarna werd het net cup B. Tweede zw idem, eerlijk gezegd baalde ik na het stoppen van de borstvoeding.
Nu zwanger van de derde en inmiddels richting cup D (ik blij). Dus ik denk dat ik maar heel mijn leven bv ga geven want wat ik daarna overhoud.....cup A ofzo?? Dus zie het positief, bij mij wordt het elke keer minder en dat is ook niet echt wat.
Maar ja, we moeten wat te klagen hebben

 
Hahaha hier van B naar grote C tot nu toe............EINDELIJK ÉCHTE TIETEN!!

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

sorry meiden maar ben er blij mee lol haha.
 
Terug
Bovenaan