Borsten...

Hey meiden

Hebben jullie dat ook? Sinds maandag heb ik elke dag lekkende borsten...
Had het al een keer bij 25 weken, maar dat was maar 1 keertje.
Nu heb ik er echt last van. Ik krijg steken in mijn tepels en als ik erop druk komt er dus echt witromige melk uit. Als dat eruit is dan voelt het even weer prettig aan, maar het komt later ook weer terug. Had het maandag en dinsdag alleen 's nachts, maar woensdag en donderdag dus ook al overdag...
Zegt dit iets over een naderende bevalling?
Iemand tips tegen die stekende pijn?

Hoi Patricia,

Ik heb nu al 12 weken last van lekkende borsten en die stekende pijn komt door de druk. Dan wil de melk er uit. Ik heb nog steeds niks ontdekt wat helpt tegen die pijn. Alleen dat als je van die uitwasbare compressen gebruikt overdag die willen 's avonds nog wel een aan je tepels blijven plakken en wat dan helpt is een tepelkloven zalf. Ik gebruik zelf bepanthen.

Verder weet ik niet of het iets zegt over een naderende bevalling. Succes nog even.

Groetjes Jojanneke

Hoi,

De productie komt ardig op gang, maar zegt niks over een naderende bevalling.. Ik gebruikte ook Bepanthen tegen pijnlijke tepels, en verder zou je een zakje ijsblokjes (of erwtjes :) ) tegen je borsten aan kunnen houden.

hoi aanstaande mama's
heb een vraagje, ik ben 1 mei uitgerekend en heb nog nooit lekkende of pijnlijke tepels gehad wil straks wel borstvoeding geven maar zit er dan wel wat in? omdat ze nog nooit gelekt hebben of wat dan ook

Terug
Bovenaan