Borsten...

Hey meiden

Hebben jullie dat ook? Sinds maandag heb ik elke dag lekkende borsten...
Had het al een keer bij 25 weken, maar dat was maar 1 keertje.
Nu heb ik er echt last van. Ik krijg steken in mijn tepels en als ik erop druk komt er dus echt witromige melk uit. Als dat eruit is dan voelt het even weer prettig aan, maar het komt later ook weer terug. Had het maandag en dinsdag alleen 's nachts, maar woensdag en donderdag dus ook al overdag...
Zegt dit iets over een naderende bevalling?
Iemand tips tegen die stekende pijn?

Ik heb al heel lang lekkende borsten. Ik denk al vanaf week 17 ongeveer. Bij mij is het niet heel heftig maar wel elke dag wat. Ik voel er verder geen steken bij of iets dergelijks. Bij mij zegt dus zeker niks over een naderende bevalling.

Ik heb nog helemaal geen last gehad van lekkende borsten. Daar maakte ik me juist een beetje zorgen om. Ik wil straks borstvoeding gaan geven dus ik vroeg me af of je wel borstvoeding kunt geven als je niet eerst last gehad hebt van lekkende borsten. Ik heb alleen erg last van jeukende tepels. Is ook niet echt een plek waar je ff kan krabben hahaha...

Ik ben morgen 35 weken.
Gister hoorde ik van een kennis dat het inderdaad een soort stuwing lijkt te zijn.
Dinsdag moet ik weer naar de gyn. dan zal ik wel even vragen wat het precies is.
Volgens mij is het niet zo dat de bevalling eerder komt, maar ik heb sinds eergister ook vaak harde en pijnlijke buiken, heb ik ook nog niet eerder gehad...

t zegt (helaas) niks over de bevalling, deze kan gewoon nog weken uitblijven.
ik had het bij mn meiden ook. t spoot er gewoon uit in mn zwangerschap!
lang leve de zoogcompressen.
nu heb ik nog totaal geen vocht/melk in mn borsten. ben ik heeeel blij mee :D
mn man mag dan ook absoluut niet aan mn borsten zitten want ik wil niet dat het gestimuleerd wordt hihihihi

liefs, do

Ik had het inderdaad bij de eerste ook en nu bijna niet. Vorige keer 18 dagen over de datum, dus ik denk niet dat het iets zegt over een naderende bevalling. Overigens ga ik er wel gewoon vanuit dat bv deze keer ook zal lukken, ondanks het nauwelijks lekken.

Terug
Bovenaan