borstenfrustratie

A

Anoniem

Guest
volgens mij merk je echt niet veel meer aan je borsten als je zwanger bent of niet. in iderer geval ik niet!!! ik ben nu ongesteld maar mijn borsten zijn mega en gevoelig! dus ik moet daar echt geen waarde aanhechten dus. weet iemand hoe dit komt?(hormonen)
 hebben meer vrouwen dit. voelt het dan als je zwanger bent nog heftiger? ik wil zo graag weten waar ik op moet letten!!!!
advies graag!!!!!
groetjes Ella

Hoi ella

Ik weet nog niet zo lang dat ik zwanger ben ( ben nu 5 wk) en heb echt mega last van mijn borsten.
vorige maand had ik dat ook, maar toen werd ik wel gewoon ongi dus snap wel wat je bedoeld.
Deze maand werd ik niet ongi, maar deden ze nog meer pijn en zag ik ook blauwe aders verschijnen. Ze voelen ook erg beurs,net als blauwe plekken hahaha

Ik voel nu wel degelijk verschil in pijn tussen ongi en zwangerschap!!

groetjes, grover

hai.ella
zoals ik het ervaren heb   met mijn eerste zwangerschap,
is het bij mij rond week 5 begonnen met een meer prikkend stekerig gevoel in mijn tepels.
nu met mijn menstruatie is het meer een gevoelige borst in het geheel, toch wel een wat ander gevoel ervaar ik.
maar goed elk lichaam is uniek en zo ook elke zwangerschap.
heel veel succes met zwanger worden
groetjes jook

hallo allemaal,

Nou bij mij zijn mijn zere borsten ook geen teken meer van zwanger zijn....
bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook in week 5 ofzo ontzettend zere borsten gehad en dit ging eigenlijk de hele zwangerschap door in combi met groeiende borsten.
Nou ben ik sinds juni weer gestopt met de pil en de eerste maanden had ik nergens last van, maar de laatste 3 maand heb ik telkens een week voor dat ik ongi moet worden ontzettend zere borsten.......
ik denk nu onbewust wel telkens dat het raak is, maar ik begin me nu ook te beseffen dat ik gewoon niet meer van mijn borsten uit kan gaan.....
Ik denk dat dit toch echt met de hormonen te maken heeft want anders kan ik niet verklaren waarom ik niet gelijk de eerste maand na het stoppen met de pil de zere borsten heb gekregen....

groetjes marjan
en natuurlijk allemaal veel succes !!!

Ik heb zelfs, als ik een ei-sprong moet krijgen, pijnlijke borsten. Echt niet leuk, want als ik ongi ben heb ik dat ook.
Ik heb wel eens gelezen dat als je zwanger bent, je tepels donkerder gaan kleuren.
Dus ik kijk bijna elke avond in de spiegel of mijn tepels donkerder worden. Mijn vriend zegt weleens "sta je nu weer naar je borsten te kijken'.
Wij zijn nu al 1 jaar en 5 maanden bezig en dan ga je gekke dingen doen. Ik ben er elke dag mee bezig, want ik wil zo graag.
Over 2 weken weten we het weer, wel of niet zwanger.
Groetjes van Gre

bedankt voor jullie reacties. ik zit toch niet zo heel gek in elkaar. ook het borstenstaren komt bekend voor ( en ik ben pas in ronde 2 dus schaam je niet) ik snap echt niet veel meer van die dingen!! haha!! maar goed ik moet dus stekende pijn wachten en t gevoel of er een olifantje op is gaan zitten Zoiets?????
of gewoon wachten op een positieve test, dat kan natuurlijk ook! moeilijk hoor geduldig zijn! ben er niet goed in , wat dit betreft dan!! Succes allemaal!!!
groetjes Ella

Terug
Bovenaan