borstjes??

Hoi,

Mijn dochter Anne is bijna 8 maanden.
Laatst deed ik haar in bad, en het viel mij op dat ze echt een beetje voelbare borstjes heeft. Niet alleen maar een minitepeltje, maar echt wat hards eronder, lijkt wel wat klierweefsel. Ik kon me dit totaal niet herinneren van mijn andere kids. Maar ja , Tim is nu 6 en een jongen dus, dus dat was wellicht anders, en Nanja is nu 8 jr, kon me niet herinneren dat zij dat ook had.
Is dat nu normaal? Ik dacht dat het bij die ukkies alleen een tepeltje was en verders geen verdikking??
Oja , ze is niet al te zwaarlijvig, wel gemiddeld van lengte, zou dat nog uitmaken?( bij 7,5 maand was ze 6900gram en 69 cm)
Wie herkent dit?????????????????
Of juist niet???
groet, martine
 
mijn dochtertje had dat ook en het is gewoon weg gegaan. Denk dat het kwam nog door mijn hormonen.

Als je het toch niet vertrouwd even op het cons. bureau of aan de huisarts vragen, puur voor je eigen gevoel
 
Dank je, ik denk dat ik nu maar wacht tot de volgende bureau-afspraak 2 maart.
Wel bijzonder prettig te weten dat je het herkende, voor mij al erg geruststellend.
Merci,groet, martine
 
Hoi heb wat opgezocht op google.
En daar las ik een stukje over dat alle babys kleine klierschijfjes achter de tepel hebben. Bij jongetes verdwijnt dit in de kinder jaren. Bij meisjes zal onder invloed van hormonen dan in de puberteit borstvorming ontstaan.

Succes
 
mijn zoontje van 4 weken heeft dit ook en ze noemen het heksen melk wat erin zit,gaat vanzelf weg en het heeft inderdaad met de hormonen te maken .
groetjes miranda
 
Terug
Bovenaan