Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb de Medela borstkolf, kost even iets maar dan heb je ook wat. ik vind hem heel fijn maar het ook af van hoe vaak je hem wilt gebruiken dan gewoon vragen naar de beste motor. Ik heb hem nu 6 maanden in gebruik en soms op batterijen is het motortje wat zwak naar op stroom doet ie het prima!
Horigen grace borstkolf.
Ideaal omdat de borstschelp van siliconen is en dat zorgt voor een betere pasvorm waardoor afkolven heel soepel gaat. Zorgt voor voldoende melkproductie .
Ik heb de dubbele medela borstkolf, maar ik heb hem in de huur, niet gekocht
Je kan hem huren bij een thuiszorg winkel, dan zou je hem kunnen uitproberen
Ik heb de dubbele medela borstkolf, maar ik heb hem in de huur, niet gekocht
Je kan hem huren bij een thuiszorg winkel, dan zou je hem kunnen uitproberen
Tip: via je verzekering kun je met een aanvullende verzekering vaak een deel vergoed krijgen. Ik heb die van mij deze week met een black friday aanbieding gekocht en krijg hem nu volledig vergoed.
Ik heb ook de dubbele medela borstkolf, en ik heb hem ook in de huur.
Je kan hem huren bij een thuiszorg winkel. Ik zou wel wachten tot na de bevalling, want afhankelijk van de grote van je borsten en tepels heb je een ander opzetstuk nodig. Dat wordt pas duidelijk als de borstvoeding op gang is