Borstkolf Whittlestone exxpress....En kan er 2 keer uit een flesje gedronken worden?

Hallo
Nog gefeliciteerd met jullie baby's
Ikzelf ben trotse mama geworden van Natas Damien 26-01-07
Alleen met mijn borstkolf Whittlestone exxpress krijg ik mijn borst niet goed leeg mee,
alleen de onderkant krijg ik leeg, Boven in vooral aan de kant van mijn oksels loop de melk niet bij het kolfen.( had dit probleem ook bij de prental kolf )
Verder is het niet zo dat het te weinig melk is want ik haal er zo 125 cc of meer uit.
Ben alleen bang voor onstekingen want er komt nog genoeg uit als ik de plekken met de hand masseer,( zou dus willen dat die dure kolf dat zou doen) ( oke zo duur was hij niet op de 9 maandenbeurs

Ook zou ik graag willen weten of hij s'nachts 2 keer uit het zelfde flesje kan drinken (mits het niet langer dan 5 a 10 uur al uit de koelkast staat)
Wie helpt mij met deze vraagjes..?
Alvast bedankt

Groetjes sylvia Trotse mama van Natas

Hoi Sylvia,

Van je borstkolf weet ik niet. Misschien als je hem een klein beetje anders op je tepels zet dat dat helpt? Geeeeeen idee. Wel vervelend inderdaad dat het niet lukt. Maar wel fijn dat je het er met de hand wel uitkrijgt. Zelfs met onwijze stuwing kreeg ik er met de hand niets uit gemasseerd...

Over de voeding: volgens mijn kraamhulp mocht je borstvoeding maar één keer opwarmen, dus dan kan je kindje er ook maar één keer uit drinken. Het is dus misschien handiger om het in kleinere hoeveelheden te bewaren. Als het dan te weinig is, maak je gewoon iets extra, dan hoef je niets weg te gooien.

Succes!

Eveline

Ehh wij warmen de melk niet op.
WIj laten het staan bij kamertemp omdat hij het toch binnen 2 uur op drink
als ik hem heb gevoed kolf ik de volgende voeding af enzovoort..
kan het dan wel?

Anders op me borst plaatsen helpt niet echt.

hoi silvia
ik ben ook aan t kolven.ik kreeg pas op dag 6 stuwing en idd ook van die harde plekken die ik niet weggekolft kreeg.masseren hielp bij mij goed.niet perse om er melk uit te krijgen maar gewoon soepel masseren.evt met een warme washand erop.en bij mij komt ook niet uit alle melkklieren melk.volgens de kraamhulp was dat normaal.na een week waren mijn borsten weer zo slap als wat,maar er kwam toch nog wel melk uit.alleen niet veel,40 cc per keer.
en 2 keer uit hetzelfde flesje drinken moet kunnen.je kan bv immers 8 uur buiten de koelkast bewaren.
groetjes kari

Terug
Bovenaan