borstkolf

A

Anoniem

Guest
Hi

wie heeft er al een borstkolf gekocht, en zo ja wat voor merk en type?

groetjes,
lia

Hoi!

Pas was er bij kassa (ned3) een heel stuk over borstkolven.
ze adviseren om er pas een te kopen als je er ook echt een nodig hebt.
Stel je koopt er nu een, en je borstvoeding komt niet op gang, en je gaat over naar de fles, zit je met een borstkolf te kijken .... En je kunt dan beter kijken wat je prettiger lijkt, electrisch of handmatig...
Ik koop er nog geen, wel kun je vast orienteren natuurlijk, ik heb de flessen van avent, en die wil ik wel op de borstkolf laten passen die ik koop of leen...
Bij ons bij de verloskundigepraktijk kun je borstkolven lenen, misschien ook een idee?
Succes!

Gr. mama Yvon
26 weken, 3 dagen, 1e kindje, 23 jaar.

Hoi hoi

Ik heb zelf al een borstkolf omdat ik veel gekolft heb na de geboorte van mijn dochter.
Wij hebben toen gekozen voor de Avent Isis.
Ik vond het een hele fijne kolf, en ga hem zeker weer gebruiken als alles goed mag verlopen met de borstvoeding!

Liefs

hoi,

Ik heb, van mijn vorige zwangerschap, een Medela Borstkolf Mini electric
Op zich is hij wel fijn, vond alleen dat hij best veel geluid maakt. maar misschien doen ze dat allemaal wel. Heb de eerste week in het ziekenhuis gebruik gemaakt van een grote dubbele borstkolf en dat vond ik wel erg prettig. Ik ga staks (als het wil lukken met de  borstvoeding) kijken of ik misschien een dubbele via de thuiszorg kan huren, want dat scheelt een hoop tijd.

Groetjes sabine
mama van koen (net 2) en  22w en 5dgn  zwanger

Hoi hoi,

Heb de medela reisversie gekocht (2005).
Dubbele kolf die op verschillende manieren in te stellen is. Ook deze maakt wat geluid, maar vond ik niet storend (niet zo erg als de gehuurde van de thuiszorg)
Ga hem zeker deze keer ook gebruiken, ws in combinatie met flesvoeding, ben anders bang dat ze niet genoeg krijgen....

Groetjes Bertine

bedankt, ik denk dat ik er toch maar 1 ga kopen. Ik heb mijn vorige weg gedaan namelijk, dat was een medela handkolf vanuit het ziekenhuis, ga nu maar de gewone handkolf kopen. Vorige keer heb ik hem ook niet veel gebruikt, in elk geval niet genoeg voor een electrische.

groetjes,
lia

Terug
Bovenaan