Borstkolf

Hey meiden

Ik ben aan het kijken voor een borstkolf, lijkt me handig om alvast wat te oefenen en als we eens weg willen dat opa en oma een flesje kunnen geven of als we bijv. naar het winkelcentrum of iets gaan dat ik daar geen borstvoeding hoef te geven.

Iemand ervaring met borstkolven? Ik wil het liefst een elektrische..

Liefs
 
Ik heb bij mijn 1e veel gekolfd omdat hij 2 weken in t zkh moest blijven. Mocht toen van iemand 1 lenen, elektrisch van medela, maar ik vond dat geluid heel irritant. Heb later zelf de handkolf van avent gekocht, en die beviel prima. Had/heeft je kraamhulp geen advies?
Is denk ik sowieso persoonlijk.
Vaak kun je ze bij de thuiszorgwinkel huren volgens mij, dan zou je kunnen kijken wat je prettig vind...

Succes!
 
Ja mijn kraamhulp (helaas afgelopen woe voor het laatst) had het over de elektrische van medela..
Je kunt ze idd bij de thuiszorgwinkel huren. Ik ben nu op internet een beetje aan het kijken.

Thanks
 
Mijn nichtje heeft gehuurd, en naderhand kwamen ze tot de conclusie dat kopen eigenlijk voordeliger was geweest.
Laat je in ieder geval goed adviseren.
 
Ik heb er helemaal geen ervaring mee...maar mij lijkt die electrische van difrax erg handig. Schelp onder je kleding en flesje naast je op tafel dan zit je niet zo rechtstreeks met een flesje aan je borst. Maar huren om het een en ander uit te testen is wel handig, weet je direct of het bij je past want ze zijn niet goedkoop.
 
Ik heb electrische van avent ideaal!! En de kraamzorg is ook erg te spreken ober de medela dubbele elektrische kolf.
Heb ook handkolf van avent geprobeert maar veer te vermoeiend, electrisch ideaal
 
Ik zou eerst bedenken waar je de kolf voor wil gebruiken. Is het echt voor nu om af en toe te kolven, dan zou ik er niet al teveel geld aan uitgeven en kun je misschien vooruit met een simpele handkolf.
Wil je lang bv geven en bijv gaan kolven op je werk, dan heb je veel aan een electrische dubbelkolf bijv.

Succes meid!
 
Terug
Bovenaan