borstomvang

hallo allemaal ik ben nathy en 26 jaar en ik heb een zoon van 4 jaar. Bij hem heb ik flesvoeding gegeven. Nu wil ik graag borst voeding geven alleen ik ben bang dat ik dalijk theezakjes over hou, mijn borsten zijn namelijk niet zo groot normaal dan, dus dan kun je je voorstellen hoe blij ik ben met mijn borsten op dit moment.
Of is daar ook iets aan te doen?

xxxxx nathy

Hallo Nathy,

Ik heb van mezelf ook kleine borsten. Eerlijk gezegd draag ik nooit bh's, alleen in de periodes dat ik bv heb gegeven. In de loop van mijn zwangerschappen zijn ze wel iets gegroeid en stellen ze nog wat voor ook ;-)
In de voedingsperiode heb ik cupmaat B gedragen.
Daarna zijn ze weer geslonken tot oude proporties. Ik heb niet het idee dat ze theezakjes waren. Van hangen had ik ook niet zo'n last, want kleine borsten kunnen niet goed hangen. Natuurlijk waren ze wel iets veranderd, maar in mijn beleving scheelde dat weinig.
Ik ben geen deskundige, maar misschien maakt het helemaal niet uit of je nu daadwerkelijk bv hebt gegeven of niet, want het gaat erom dat je borsten er eerst klaar voor zijn gemaakt en dat op een gegeven moment de bv is afgelopen - of dat direct is of na ong. 6 maanden (zoals bij mij) maakt dan waarschijnlijk niet uit.

Als dat is wat je eventueel zou weerhouden om bv te geven, hoop ik dat dat nu niet meer in de weg staat.
Misschien komen er nog andere nuttige reacties.

Als je maar beslist waar je je goed bij voelt. Misschien hoor ik het nog wel.

Groetjes,
Tamar

Hoi Nathy
Volgens mij maakt dat niet uit of je nou borstvoeding gaat geven of niet. Door de zwangerschap rekken ze al uit en maakt het niet uit of je daarna nog bv gaat geven.

Goed om te horen. Hopelijk zal het ook lukken. Als dat niet zo is, ga jezelf niet lopen pushen. Ik hoop dat het vooral een fijne tijd betekent. Dat was het voor mij de eerste 2 x wel. Nu nog het derde kind.

Groetjes,
Tamar

Terug
Bovenaan