borstomvang

hoi allemaal

Ik ben nathy, 26 jaar en ik heb een zoon van 4.
Ik ben 31 december uitgeteld dus misschien hoor ik hier niet maar dan heb ik dubbel kans op advies.

Bij mijn eerste kind heb ik flesvoeding gegeven, nu wil ik graag borstvoeding geven. Nu ben ik super blij met mijn borst omvang maar normaal zijn ze niet zo groot .
75b is niet veel. ik ben bang dat ik strax theezakjes over hou....of valt daar iets aan te doen??

xxxxx nathy

Hey Nathy,

Welkom hier, leuk dat je meekletst, want de kans bestaat idd dat je in januari bevalt he! :D

Over borstvoeding kan k je weinig vertellen, ik heb bij de eerste ook flesvoeding gegeven en ga dat nu weer doen!
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nu van een 80C naar een 85D ben gegaan en ik heb het idee dat ze nu al zo hangen, ben toch echt naar de lingeriezaak geweest om advies een een goede BH, maar de zwaartekracht lijkt wel mee te werken. Ik hoop dat dat starks nog goed komt!

Liefs Janne

Hoi Nathy,

Borstvoeding geven heeft niets te maken met hoe je borsten eruit komen te zien.
Elke vrouw maakt zich al klaar om borstvoeding te geven (of je nu wil of niet), een daardoor veranderen je borsten. Of je wel of geen borstvoeding gaat geven, heeft geen invloed meer hoe je borsten worden.
En helaas kun je er verder ook niets aan doen. De ene houdt grote borsten en bij de andere blijft er niet veel meer over na de bevalling. En dat kan trouwens ook nog eens verschillen per keer....dus...helaas is het afwachten.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap wel borstvoeding gegeven, mijn borsten zijn dezelfde maat gebleven.

Hoi Nathy,
Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje, dus wat dat betreft kan ik je geen nuttig advies geven. Wel deel ik jou angst dat ik straks van die hangende rare borsten heb. Ik inmiddels van 70 C naar 80 E gegaan en ze hangen daardoor ook al flink naar beneden. Wat ik heb gehoord is het belangrijkste (en enige) wat je kan doen is goede stevige bh's blijft dragen. Dat doe ik dus maar. Ik ben van plan om borstvoeding te gaan geven, dus we zullen zien wat we volgend jaar rond deze tijd aan borsten over hebben gehouden!

Groetjes.
Mar

In je borsten zelf zitten geen spieren, die zitten er onder. Ik ben 23 jaar sporter geweest, maar heb geen stevige borsten. Ik heb 85D, altijd al gehad en ze zijn nu niet door de zwangerschap gegroeid. Ik heb nog steeds dezelfde cup. Maar ik ben wel met pieken en dalen aangekomen en afgevallen. Van de 85 kilo naar de 65 kilo and so on. Daardoor is mijn huid uit gaan rekken en dat komt nooit meer goed. De enige manier zou plastische chirurgie zijn en dat heb ik er gewoon niet voor over.
Door een goede stevige bh te dragen, krijg je echt niet ineens stevige borsten. Zo lijken het alleen stevige borsten. Maar als je die bh uit doet, hangt het allemaal weer.
Ik gebruik nu borstencreme van Zwitsal om ze in ieder geval wel goed te verzorgen. Misschien psychisch, maar het voelt wel lekker.
Check deze link 's:
http://www.mamaenzo.nl/zo_mooi/huid_haar/artikel/tien-tips-voor-mooie-borsten

Liefs,
Kim

Terug
Bovenaan