borstonsteking

nog even...

ik wil even klagen...lig op bed met borstontsteking,al sinds gister.gister had ik koorts(en lag toch te rillen van de kou) en vandaag gaat het ietsjes beter.

ik krijg alleen die harde schijf niet weg.heb al onder de warme douche gestaan en gemasseerd. lig nu met warmte compressen.
het is niet te meest makkelijke plek om Tije aan te leggen met zn kin op die plek...dan moet die onderste boven hangen...hahahha

ik leg hem veel vaker aan(ben alleen bang dat hij dan straks steeds zovaak blijft komen...de nachten gingen juist zo super en nu voed ik hem wel 2x!!! dus doorslapen moeten we straks weer leren.

ik heb sinds gister wel antibiotica(hoe snel werkt dat)
als het morgen niet minder is dan bel ik toch maar de huisarts weer.

maar dacht ,hoop dat jullie nog geweldige tips hebben zodat terug naar de dokter,met dit weer niet hoeft!!!

grt kristel
 
koolbladeren helpt!! gewoon de schillen ervan afhalen en tussen je bh stoppen..klinkt gek maar het helpt echt!
Sterkte..en rust goed uit! tis geen pretje en je kunt er goed ziek van zijn.
 
Hallo,
Ik heb 3x borstonsteking gehad aan beide borsten, waarvan 1x het een abces is geworden. Een ingekapselde ontsteking die je er niet uit kunt masseren. Moest dus operatief verwijderd worden onder algehele narcose. En dus een nachtje in het ziekenhuis blijven.. :-S Daarna 2 weken lang 2 x per dag de wond uitspoelen.
Het begon bij mij na 1 week borstvoeding geven. Heb van de 7 weken borstvoeding, 6 weken gekolft. Ben er nu 2 weken geleden mee gestopt, omdat ik zo echt niet langer door kon gaan.

't is inderdaad heel belangrijk dat alle melk uit je borst gaat, dus kolven lijkt mij een goede optie.
Blijf niet te lang met je klachten rond lopen, bel je consultatieburo voor tips. Daar zijn die mensen voor, zij weten waar ze het over hebben en nemen echt de tijd voor je!

Ik wens je heel veel beterschap en hoop dat je je snel beter voelt!! Mag toch hopen dat die ellende die ik had jou bespaard mag blijven....
Liefs

 
Terug
Bovenaan