borstonsteking

Ai ai ai wat doet dat ongeloofelijk zeer!!! Dacht ik overal mooi mee weg kwam want ik had helemaal geen last van stuwing gehad. En toen was ik heerlijk relaxed aan het afkolven en kwam er toch een partij rotzooi vrij. Verklaarde meteen de rugpijn en het kloppende gevoel op mijn hele borst. Mensen nog aan toe wat doet dat zeer. Geloof dat ik nog liever mijn keizersnee over doe dan dit gevoel te hebben.

Dus een waarschuwing voor iedereen die borstvoeding geeft want ik dacht zelf ook dat het allemaal wel meeviel en het super goed ging. Wel of geen harde stukken (ik heb ze namelijk niet gevoeld want de onsteking zit precies onderin bij mijn rib) onder de douche de boel door masseren!! Beter voorbarig dan achter af het gevoel heben dat er een vrachtwagen over je borst heen is gereden :)

Meer meiden die hier al last van hebben gehad? Want ik vind het best een heftig gevoel!!
En natuurlijk ook balen want ben je net weer wat op de been van de keizersnee krijg je dit er over heen :)
Maar we zetten stug door!!
Liefs

Oh wat naar voor je. Heb wel gehoord dat je je erger voelt dan een stevige griep. Ben je wel naar de huisarts geweest, ik begreep dat je altijd ff moet bellen. Het helpt door veel aan te leggen maar dat doet vast pijn. Succes wn. Ikheb met je te doen.

Vraagje, als de ontsteking onder je rib zat kan je het dan wel weg masseren? Ben meteen een beetje bang.

Sterkte ermee en zet um op!

Het was in het weekend toen het begon dus hebben de dokterwacht gebeld. Helemaal omdat er behoorlijk wat bloed bij zat tijdens het kolven. Zij hebben een antibiotica kuurtje voor geschreven waar het mee weg moet gaan. Ik bel morgen ook nog met de huisarts omdat er eigenlijk niemand naar heeft gekeken nu (zucht...dokterwacht).

@2dexmama: gelukkig ben ik aan het kolven en dat valt nog mee met hoe zeer het doet om hem leeg te kolven. Aanleggen lijkt mij niet echt fijn nu helemaal omdat je hem helemaal leeg moet krijgen.

@ iristombe...hij zit tegen mij rib aan. Precies waar je bh loopt zeg maar. BH heeft er waarschijnlijk ook voor gezorgd dat er iets verstopt is geraakt. Dat kun je daar dus eigenlijk gewoon weg duwen. Het is alleen een vervelende plaats omdat het alle kanten op straalt nu.

Hoop dat het snel weg is want het is behoorlijk vermoeiend. Paracetamol haalt nu gelukkig de ergste pijn weg.

Ach hebben we dit ook maar weer mee gemaakt :)
LIefs!

Jeetje, balen zeg!! Beterschap hoor! Ben wel alert, want het is volgens mij echt niet fijn! Borstvoeden gaat op zich wel, maar heb het idee dat het aanleggen niet zo goed gaat. Dus mn borsten zijn regelmatig flink hard en overvol :-S Ik masseer het wel weg, maar het lijkt net alsof ik de volgende keer dan nog meer melk aanmaak en alles nog meer gespannen en overvol is. Nu ik dit verhaal zo hoor, ga ik nog maar eens extra goed opletten.

Beterschap in ieder geval!

Roozz: Dat is ook zo. Elke keer als je je borsten leeg maakt geef jij je borsten een seintje dat ze te weinig melk aan maken en dan maken ze dus meer voor een volgende keer. Ik zou je aanraden een LK in te schakelen. Ook als het niet vergoedt wordt is het nog altijd vele malen goedkoper dan flesvoeding moeten geven op den duur ;)

Vervelend trouwens van die BO. Hier loop ik, door mijn overproductie, al bijna 3 weken tegen een BO aan te hikken. Heb dus elke dag het gevoel dat ik tegen een griep aan loop te hikken, en hoef maar iets inspanning te doen en mijn temp schiet omhoog tot koorts. Tja, doorzetten en afwachten tot het afgestemd is op de kleine meid. De vorige keer met mijn zoon duurde dat uiteindelijk 3 maand.

@ikkeislaura, dat is toch ook niet fijn! Knap dat je het volhoudt. Ik ben namelijk behoorlijk klaar met borstvoeding :S Ik hoop voor je dat het snel over is!! Sterkte!!

Het nare van alles vind ik nog wel dat ik het gevoel heb dat je het zelf maar wat moet uitzoeken als je een BO hebt. Vandaag met de ha gebeld en ze geven gewoon geen duidelijk antwoord over hoe lang het duurt en of het normaal is dat het nog steeds zo klopt :S Bel ze vanmiddag gewoon weer want word hier echt niet wijzer van of geruster op.

liefs

Terug
Bovenaan