Borstontsteking zonder borstvoeding

Hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaring met een borstontsteking terwijl ze geen borstvoeding gaf.. Ik heb namelijk al een paar dagen last van een flinke ontsteking aan alle 2 de borsten.. Heb 3 dagen met 40 graden koorts op bed gelegen, uiteindelijk naar de dokter gegaan. Die heeft me antibiotica voorschreven maar ik merk er weinig van. Me koorts is inmiddels verdwenen, maar me borsten doen steeds meer pijn en worden steeds roder. Iemand misschien tips wat ik het beste kan doen of toch maar weer contact opnemen met de huisarts?

Ps. Ik geef geen borstvoeding en kolf niet (de huis arts raden mij ook af om er dan ook niet mee te gaan beginnen)

 
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Wel heel veel last van stuwing gehad, ik geef ook geen borstvoeding. Mijn borsten gloeiden wel heel erg.

Ik had wat borstcompressen nat gemaakt en, in een zakje, in de vriezer gelegd. Ik vond dat prettig voelen en nam het nare gevoel wel even weg.
 
Ohh! Tegen mij zeiden ze je kan beter niet verwarmen, want dat stimuleert de melk productie.. maar misschien is dat met een ontsteking anders! Dat weet ik niet..

slik je ook al paracetamol erbij?
 
Terug
Bovenaan