borstontsteking

Hoi
Afgelopen zondag ben ik 's avonds naar de dokter geweest omdat ik niet lekker was (koorts) en een hele zere borst.   Ik had dus borstontsteking en kreeg gelijk een penecilline kuur.     Ik heb me 2 dagen erna nog beroerd gevoelt, maar nu voel ik me stukken beter.   Alleen Mark zit sinds toen niet echt lekker in z'n vel, meer huilen overdag en vanochtend was hij echt niet lekker, hij moest overgeven... was echt zielig.    Ik geef hem  nu ook gewoon bv.   Zou dit  alles komen door de penicilline????    
Wie heeft hier ervaring mee???

Groetjes Liesbeth (mama van Mark, 19 weken)

ik heb hier ook geen ervaring mee maar ik heb het hier volgens mij al een keer eerder gelezen.Je kan het het beste even na vragen bij de apotheek.
beterschap ermee

groetjes mira mv marek 13 wk

hoihoi,

ik heb ook beide gehad, een penicilinekuur van 6 dagen (voor een urineweginfectie) en een borstontsteking met veel pijn en koorts.... Rêve heeft van de penicilinekuur volgens mij wel een beetje last gehad met inderdaad huilen en heel veel ontlasting. Ik ben wel gewoon doorgegaan met borstvoeding, volgens de apotheker en de kinderarts en de huisarts kon dat ook zonder problemen. Toen de kuur voorbij was ging het ook wel al snel weer beter met mijn meisje.
Bij de borstonteking had ik niet veel trek aan een weer kuurtje (en omdat ik dacht dat de dokter dat als enige oplossing had ben ik opt internet gaan zoeken. Op www.borstvoedingsforum.nl las ik dat je een borstontsteking ook kon oplossen door je borsten na het voeden een paar keer flink leeg te kolven en tijdens het voeden de harde plekken leeg te masseren. En inderdaad dat was voor mij de oplossing.

beterschap,

mama van Rêve

Terug
Bovenaan