borstontsteking!

zoals de titel al zegt heb ik een borstontsteking!
gister had ik ineens ontzettend pijn in mijn borst em ´s avonds kreeg ik koorts ( heb sinds de basisschool geen koorts meer gehad) dus wist niet wat me overkwam.
Vanmorgen maar gelijk gebeld,werd niet echt serieus genomen, omdat ik niet op mijn kop stond van de pijn, maar ze zou overleggen met de huisarts en dan terug bellen.
Aan het begin van de middag stond de huisarts ineens voor mijn deur! Hij vond het fijner voor mij als hij zelf langs kwam! na kijken en voelen vond hij het overduidelijk, een borstontsteking.
gelijk beginnen met antibiotica en hopelijk is het binnen 2 dagen al een stuk beter!.
maar wat is het zwaar zeg koorts en 2 kids waarvan 1 om de 3 uur gevoed wil worden!
Sorry voor het geklaag, ben er helemaal zat van.

groetjes mirjam

hey miriam,
echt heel erg vervelend, ik zat er net tegen aan twee dagen geleden. Ook verhoging en pijnlijke borsten, maar nog net geen ontsteking. Moest meteen minder gaan kolfen ( ik geef geen borstvoeding ) en gelukkig is het nu over. Ik hoop voor jou dat het ook gauw over is want het is allemaal behoorlijk pijnlijk!
Groetjes, Eline

Wat goed dat de huisarts langskwam zeg. Dat hoor je niet vaak meer.
Borstontsteking kan echt supervervelend zijn, ik heb het zelf nooit zo erg gehad dat het echt doorzette, maar alleen al een beginnende borstontsteking vondi k vervelend. Doe maar lekker rustig aan!

Terug
Bovenaan