Borstontsteking

Hoi meiden,

Na een heerlijke kraamweek met een super fijne kraamverzorgende kwam er op de laatste dag nog even iets minder leuks om de hoek zetten... borstontsteking!
Ik had wel eens van mensen gehoord dat je daar best beroerd van kunt zijn, maar had geen idee dat het zo heftig was. Gelukkig had de kraamverzorgende de signalen snel door, dus een uur nadat ik trillend onder de douche vandaan kwam was de vk al aan de deur en werden er antibiotica voorgeschreven. Door deze snelle actie is het gelukkig bij 1 dag heeeel beroerd gebleven en gaat het nu 2 dagen later alweer een stuk beter met me (schijnt dat je er soms een week heel ziek van kunt zijn :-S). Maar de koorts van 39.4 heeft er toch wel aardig ingehakt zeg!
Door de borstontsteking gisteren nog 2 uurtjes extra kraamzorg gehad, en sindsdien staan we er lekker met zn tweetjes voor! Spannend!

Klinkt erg beroerd, zo'n borstontsteking maar gelukkig werd het snel herkent en had je ook een fijne kraamverzorgster! Veel succes vanaf nu met z'n 3tjes! En vooral veel genieten:)

Terug
Bovenaan