Borstontsteking

En het ging zo goed!
Lekker dagjes op stap geweest, shoppen etc, man 2 weken vrij geweest, kolven ging super en dan ga je woensdagavond naar bed begin je opeens te rillen en je linkerborst te bonzen...39 graden koorts.

Donderdag ook de hele dag koorts met toppunt 40.3 graden (terwijl ik echt nooit koorts heb!). We dachten eerst nog aan griep, maar vrijdagochtend kwam de huisarts en bleek borstontsteking te hebben.

Nu antibioticakuur en gaat stukken beter, nog wel beetje zwabberig, maarja, 2 dagen op bed gelegen, logisch.

Iemand ervaring mee? Wat kan je er beroerd van zijn zeg, in 1 klap ben je niks meer.

ik ben een juni mama,en ik heb het ook gehad. terwijl ik geen borstvoeding geef.ik was er echt heel erg ziek van,maar gelukkig hielp de antibiotica snel.

Beterschap!

Poeh ik wist ook niet dat dit zoheftig was, dacht gewoon een heel pijnlijke borst.

Weet je waardoor het komt? Niet goed leegdrinken? Harde bobbels niet wegmasseren?

Beterschap!

@ Vinka, geen idee, kolf het sowieso altijd leeg dus dat kon het niet zijn, misschien idd dat er een kliertje al een tijdje opgezwollen zat, maar dat ik het niet merkte. Nu gaat het gelukkig stukken beter, maar er komt veel minder uit m'n borst..

Terug
Bovenaan