Borstpijn meteen teken van niet raak?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Vroeg me even af of ik nu op de zaken vooruit loop ja vrouwen lijf zit gek in elkaar dat weet ik. Maar altijd vlak na mn ei krijg ik borstpijn, dit is een teken bij mij dat ik zeg maar over 12 dagen ongi word. Maar nu zit ik weer 12dagen voor mn NOD en mn borsten gaan alweer zeer doen. Misschien domme vraag maar betekent dit dat het eitje zich niet heeft genesteld dan of is dat weer anders. Want het eitje moet (misschien) nog innestellen. En dat mn lijf niet weet dat het misschien zwanger is/word. Ja vind het allemaal moeilijk. Weet ook bijna zeker dat mn ei is geweest maar mn temp is 36,6 heb 1x deze week 37,1 gehad maar was eigenlijk vlak na douche. Gisteren middag was hij 37,6 maar goed denk wel dat mn ei is geweest want net als vorige maand zo opgeblazen. haha me hormonen staat weer op springen... dan moet ik weer veel bercihten plaatsen maar vroeg het me gewoon af of iemand dat weet.

Fijne dagg

Ik denk niet dat er zoiets is als een teken dat het niet raak is. Last van je boobies kan tenslotte ook betekenen dat het juist wel raak is, ook al voel je dat elke keer.

Ik lees ook dat je aan het temperaturen bent. Hierbij is het belangrijk dat je dit in de ochtend doet direct als je wakker bent, voor je opstaat. Anders hebben de activiteiten van die dag invloed op je temp en is het niet betrouwbaar genoeg om conclusies te trekken.

Succes!

Ik sluit me aan bij daycey,

De tekenen van ongi en zw. lijken ontzettend veel op elkaar....

En temperaturen moet idd iedere dag op dezelfde tijd, liefst smorgens. Anders krijg je een verkeerd beeld....

Afwachten, de favo hobby van iedereen hier is het enige wat je kunt doen...

Liefs

ja bedankt dames. Ja soms denk ik van temp maar helemaal niet want het schommeld zo erg en tis gewoon eigenlijk veel te onrustig omdat te doen, zo onzeker ook. Soms denk ik wees geduldig laat de natuur zn gang gaan alleen erg moeilijk is dat... wel sta ik deze maand rustiger in. hoop als het niet raak ik volgende maand ook rustiger te zijn. Bij mn vorige zwangerschap wist ik niet eens hoever ik was en stond ik er heel anders in. Hoop daar ook te komen voor de rust maar das zoo moeilijk vooral ik nu ouder bent en veeel meer weet. Soms ook weleens jammer.

groetjess

Hoi meis,

Ik heb die verschijnselen ook altijd. Ik voel me eisprong opkomen en ong een week voor mn ongesteldheid gaat mn buik rommelen en me borsten +tepels zijn zeer gevoelig. Helaas elke keer weer rode duiveltjes.

Hoop het voor je hoor!!

Vollere borsten zijn uberhaupt een teken van de luteale fase (fase na de eisprong) dus dat wil niks zeggen... Spannend hoor, succes met afwachten!

ow nou dat is weer fijn te horen hahaha. Pijn lijkt nog niet door te zetten. Komt denk nog wel. ben echt zo nieuwsgierig of ik innestelingsbloed krijg haha de spanning zit erin weer!!

Terug
Bovenaan