borstpijn

Meiden, ik heb vreselijk last van mijn linkerborst, doet zo zeer! Ik heb twee dagen aan de rechterkant een verstopt melkkanaal gehad, dat deed ook zeer en toen had ik een harde plek maar na een paar keer masseren en jayden goed laten drinken was dat over. Nu heb ik al twee dagen pijn links, en voel geen harde plek, dus ik weet niet wat het is.
Ik heb geen koorts tis niet rood, dus borstontsteking is het niet dan, maar oei kan bijna niet slapen, draaien doet zoo zeer... wat moet ik er nou mee? Iemand?

groetjes

Ga idd even naar de huisarts. Kijk ook even op borstvoeding.com daar staat een stuk over BO. BO hoeft niet altijd met roodheid gepaard te gaan, kan ook dieper van binnen zitten. Dan doet je borst zeer, maar voel je aan de buitenkant niks. Koors hoeft ook niet altijd.

Ken je ook het www.borstvoedingsforum.nl

Veel sterkte!

Ga idd even naar de huisarts. Kijk ook even op borstvoeding.com daar staat een stuk over BO. BO hoeft niet altijd met roodheid gepaard te gaan, kan ook dieper van binnen zitten. Dan doet je borst zeer, maar voel je aan de buitenkant niks. Koors hoeft ook niet altijd.

Ken je ook het www.borstvoedingsforum.nl

Veel sterkte!

Koorts is gekomen en rood is het ook geworden, denk toch borstontsteking dan, nu had ik op internet een 'grootmoeders tip' gelezen van witte kool (gestreken) en dan in je bh en dat lijkt nog te werken ook, of het zit tussen mijn oren hoor, maar de koorst is weg en de pijn is een stukkie minder...
ik kijk het nog even aan zo.

Terug
Bovenaan