Ik heb 2 1/2 jaar geleden een bvk ondergaan, en ik wou dat ik het 10 jaar eerder had gedaan... Ik ben van een F naar een C-cup gegaan en voel me een ander mens!
Wel heb ik erg lelijke littekens. Ik was nog nooit eerder geopereerd en blijk geen mooi "geneesvlees" te hebben. Maar zelfs met lelijke littekens vind ik mijn borsten 100x mooier dan vroeger! Ik heb er echt veel meel zelfvertrowuen van gekregen.
Als je nog meer kinderen wilt, zou ik er mee wachten want ik heb (mede) door mijn bvk geen borstvoeding kunnen geven. Ik had wel voeding en Isis hapte supergoed, maar het was bij mij afschuwelijk pijnlijk door verklevingen in mijn borsten. Ik heb trouwens littekens in een "anker" vorm, dus rondom de tepel, vanaf de tepel recht naar beneden en een dwars litteken onder iedere borst.
Het herstel was wel pittig, ik ben na 5 weken halve dagen gaan werken en dat was eigenlijk nog iets te snel, waardoor ik wat probleempjes heb gehad met de wondgenezing. Maar al met al zou ik het zo weer doen!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Als je me wilt mailen; mijn mailadres is myr_1974@hotmail.com
Groetjes,
Myrna, mv Isis