Borstvoeden in het openbaar

Hoi dames,

Ik was even benieuwd hoe de dames die borstvoeding geven/gaven dat doen/deden in het openbaar?

Ik geef zelf nog volledig borst voeding maar ben geen type die echt in het openbaar gaat voeden.

Volgende week wil ik proberen om even te gaan winkelen (even spulletjes kopen voor de jongens)
Omdat Finn nog best vaak drinkt (8x per 24 uur) zal hij vast en zeker willen drinken tijdens het winkelen.

Ben benieuwd hoe jullie dat doen of dat jullie nog (creatieve) tips hebben.

Liefs Danielle

Ik geef ook borstvoeding maar ondat ik straks weer ga werken moet Sophie aan een flesje wennen dus daar zijn we mee bezig en het gaat heel goed. Dus als ik wil gaan winkelen en ze wil drinken dan krijgt ze gewoon een keer een flesje. Want ook ik ben geen type dat in het openbaar gaat voeden.

toen ik mijn zoon borstvoeding gaf deed ik dat ook gewoonin het openbaar wel met een handdoek er overheen dat niet alles te zien was mijn vriend vondt dat wat minder maar ja de kleine moest toch eten

Heey Daan,

Ik heb er niet zo erg veel moeite mee om te voeden in het openbaar...ligt er wel een beetje aan waar...
Wel zorg ik dat Bodhi dan lekker in een doek ligt, zodat alles een beetje bedekt blijft en hou ik rekening met mijn kledingkeuze voor die dag.
Als ik ga winkelen, dan zit ik graag bij een V&D lunchroom, hebben ze veel hoekjes om te zitten.
Dan heb ik ( en mijn vriend al helemaal) er geen moeite mee.

Lekker even winkelen! Niks zo leuk als kinderkleding kopen, vind ik zel!!

XXX

Hallo Daan,

Neem een lekker grote sjaal of doek mee, en zoek een rustig restaurantje koffiehuisje op waar je even rustig in een hoekje kan voeden. De V&D is idd een heel goede ook daar heb ik mijn dochter toen wel gevoed tijdens het winkelen. Voel je niet bezwaard en voed je kindje gewoon het is toch iets heel natuurlijks heeft even tijd nodig, maar je zult merken als je het eenmaal een keer geprobeerd hebt de volgende keer alleen maar makelijker gaat. Nu bij de tweede heb ik er vanaf het begin geen moeite mee gehad om te voeden als er mensen bij zijn. S6 en geniet lekker van dat hij nog zo fijn bij je drinkt.

Groetjes,Gea

Terug
Bovenaan