Borstvoeding 13 maanden

Ik heb een vraagje. Mijn dochtertje van 13 maanden krijgt nog één keer borstvoeding per dag. Voordat ze ‘s avonds naar bed gaat. Verder eet ze alle maaltijden met ons mee.
Ze vraagt echt nog om deze voeding. Alleen.. Ze laat nooit uit zichzelf los. In het begin drinkt ze echt, maar ik heb het idee dat mijn productie flink terug is gelopen sinds ik op één voeding zit. Ze blijft maar sabbelen en begint ook echt te huilen als ik haar los koppel. Dit doe ik omdat ze slaperig wordt en bijna in slaap valt. Nou ligt ze waarschijnlijk gewoon heel fijn en het is natuurlijk niet leuk als dit abrupt eindigt ?
Maar hoeveel zin heeft het nog om deze voeding te geven als ze niet zoveel drinkt? Hebben meer mama’s dit ‘probleem’? Niet dat ik perse wil stoppen hoor. Het is een heerlijk momentje samen ?
 
Tsja t klinkt alsof je meer een soort inslaapspeentje bent ;) ik had dat met mijn dochter op een gegeven moment snachts, maar toen was ze veel jonger, dat ze 4x per nacht wakker werd en huilde om mij. Dan wilde ik haar voeden, maar na 3 slokken was het dan weer klaar. Echt een comforttitty dus, en dat wilde ik echt niet. Dus toen ben ik gaan kolven en de fles gaan geven. Toen kwam ze ineens maar 1x.. eyeopener. Anyway: de vraag is of het momentje van voeden fijn is, of door het huilen eigenlijk niet echt meer. Want dan kan je ook ipv voeden een boekje en even knuffelen doen ofzo..
 
Dank voor je reactie.Ze huilt maar heel kort. Is snel weer afgeleid en gaat daarna zonder problemen slapen. Dus het moment is wel meer fijn dan vervelend. En inslapen tijdens het voeden doet ze dus niet, wel tot rust komen.
 
Terug
Bovenaan