borstvoeding afbouwen

Ik heb eergister besloten om met de borstvoeding te gaan stoppen en ben begonnen met afbouwen keurig volgens het schema van het consultatiebureau.
Ik heb nog een voorraad bv in de diepvries maar als het op is dan heb ik toch kv nodig.
Wat voor merk raden jullie aan?
Zijn er anderen die ook hebben besloten om te stoppen. Marit drinkt heel goed en het is meer dat ik er nog al moeite mee heb.
Maar vervolgens voel ik me wel weer schuldig dat ik wil stoppen en haar de bv ontneem.
Dikke tranen gehuild maar de keus is gemaakt.

Hi, als er allergieen in de familie voorkomen adviseert het ziekenhuis hypoallergene voeding. Die heb je van Nutrilon iig. En als dat niet zo is zou ik gewoon met de standaard voeding van Nutrilon beginnen. Die is het meest verkrijgbaar en ook in handige kant en klare 200 cc verpakkingen, handig mee te nemen als je weg moet.

Het maakt echt geen moer uit welke voeding je neemt, het is allemaal zo aan regels gebonden dat er alleen een prijsverschil is, en geen kwaliteitsverschil!
Wij zijn begonnen met eigenmerk van de AH en dat ging prima. Tot ze die opeens niet meer hadden een paar weken en toen had ik er gelijk schoon genoeg van en zijn we overgestapt op Nutrilon. Die is altijd en overal te verkrijgen en die meeneempakjes zijn ideaal!

Hi,

Hier kregen wij het advies om het hpoallergene voeding te beginnen. Niet alleen als er allergieën in de familie voorkomen; borstvoeding is totaal afgestemd op je baby, hypoallergene voeding is wat meer voorverteerd dan gewone voeding en is dus beter verteerbaar voor je baby. Je kunt dan alsnog overstappen naar gewone voeding.

Wij zelf hebben bij Cas altijd Friso gebruikt. Eerst hypoallergeen na de borstvoeding, later overgestapt op gewone voeding.
Bij Isa hebben we ook Friso, maar dat is dieetvoeding ivm haar koemelkallergie. Wij zijn zeer tevreden met Friso. Het maakt ook niet zo veel uit welke voeding je gebruikt.

Gr. Tamara.
(februari mama)

de kraamverz. raadde toen nutrilon hypoallergeen aan om mee te beginnen maar ik had toen al de gewone Nutrilon in huis daar ben ik mee begonnen en gebruik t nu nog....

Ik ben ook gestopt met BV 2 weken geleden en ik voelde me ook erg schuldig... nu ik eenmaal gestopt ben ben ik erg opgelucht er ging een wereld voor me open! Ik ben wat uitgeruster, en Dani is veel meer tevreden....

Succes ermee

xxx

de kraamverz. raadde toen nutrilon hypoallergeen aan om mee te beginnen maar ik had toen al de gewone Nutrilon in huis daar ben ik mee begonnen en gebruik t nu nog....

Ik ben ook gestopt met BV 2 weken geleden en ik voelde me ook erg schuldig... nu ik eenmaal gestopt ben ben ik erg opgelucht er ging een wereld voor me open! Ik ben wat uitgeruster, en Dani is veel meer tevreden....

Succes ermee

xxx

Succes ermee

xxx

Terug
Bovenaan